Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

"Kontrola Myśli" Jay'a T. Dawgzone'a

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Kontrola Myśli" Jay'a T.Dawggzone'a
Jay t doggzone.png
Tytuł: "Kontrola Myśli" ("Mind Games")
Autor: Jay T. Dawgzone
Typ: Książka, poradnik
Znani posiadacze: Jake, Lodowy Król, Braco (wcześniej Hobus)
Pokazana w odcinkach: "Pamiętam Cię",

"Królestwo Gieniów", "Sprawy Małych Ludzi" "Zalotnik"

"Kontrola Myśli" Jay'a T. Dawgzone'a (inaczej Doggzone'a) to książka z poradami jak obchodzić się z kobietami. Jeden egzemplarz ma Lodowy Król, a drugi Jake. Lodowy Król wierzy, że wskazówki w nim zawarte są przydatne i pomogą mu w kontaktach z paniami, natomiast Jake trzyma tą książkę, jak sam powiedział, "dla śmiechu", gdyż "wszystkie porady są do kitu". W odcinku Królestwo Gieniów okazało się, że Finn znalazł poradnik i zaczął się na nim wzorować, ale Jake w porę mu uświadomił, że książka jest do niczego i że ma ją tylko dla śmiechu.

CytatyEdytuj

"Panie uwielbiają panów ze smutną przeszłością"

"Nie trać okazji" lub z angielskiej wersji odcinka "Obracaj każdą piłeczkę"

"Teraz jasno, Jay T. Doggzone nie toleruje przypadkowego flirtu ze swawolnymi paniami, ale raczej ostrożne rozpatrzenie, która urocza słodyczka wywołuje w twoim sercu bum-bum. Bo w tym wszystkim chodzi o bum-bum. Po drugie, musisz pamiętać, aby być wyluzowany, żadna normalna panna nie będzie należeć do nieudolnego dzidziusia pozbawionego pewności siebie."

Finn wspomniał również o trzymaniu dziewczyn w niepewności i byciu tajemniczym, aby stworzyć sobie "rezerwę" na wypadek, gdyby nie wyszło mu z Królewną Ognia. Nazwał tą metodę "Przyszłe żniwa".

CiekawostkiEdytuj

  • Książka wystąpiła w odcinku "Sprawy małych ludzi" - Finn zrobił z niej domek dla małych ludzi.
  • Książka wystąpiła również w odcinku "Zalotnik". Braco zabrał ją z grobu swojego dziadka.
  • Istnieją podejrzenia, że jej autorem jest Jake po tym, jak przez pomyłkę zaczął się przedstawiać jako Jay T. w odcinku "The Pit".
  • Imię i nazwisko autora "Jay T. Doggzone" brzmi bardzo podobnie do pełnego imienia Jake'a "Jake the Dog".
  • Według Jake'a ten i inne poradniki miłosne wpędzają w chandrę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki