Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Śnieżny Golem

1496stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Śnieżny Golem
120px-Snow Golem trans.png
Golem
Imię: Śnieżny Golem
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Śnieżny Golem
Zajęcie\Praca: Zbieranie Owoców
Rodzina: Nieznana
Głosu Użyczył: Pendtleton Ward (we wszystkich wersjach językowych)

Śnieżny Golem to główny bohater odcinka "Dziękuję". Wiedzie ciche i spokojne życie na swojej śnieżnej farmie. Jego pożywieniem są żołędzie i gruszki. W tym odcinku znajduje Szczeniaka Ognistych Wilków, którym się opiekuje przez noc po czym oddaje go rodzinie. Śnieżny Golem występuje także w Pilocie oraz odcinku Więźniowie Miłości kiedy Finn i Jake przypadkowo niszczą mu głowę zjeżdżając na śniegu.

OsobowośćEdytuj

W odcinku Dziękuję początkowo wydaje jedynie krótkie wzdechnięcia i jęki, jednak pod koniec odcinka mówi z małymi przerwami między słowami "Bardzo mi ciebie brakowało". Zaprzyjaźnił się ze szczeniakiem ognistych wilków. Jake mówił, że Śnieżne Golemy i Ogniste Wilki się nie znoszą, ale oni byli tego całkowitym przeciwieństwem. Także w tym odcinku, omija on Finna i Jake'a gdy walczą z Lodowym Królem w niezniszczalnej zbroi, prawdopodobnie dlatego, że bał się, iż będą oni chcieli się z nim zaprzyjaźnić a on chciał wieść spokojne i samotne życie.

UmiejętnościEdytuj

Śnieżny Golem potrafi zniekształcić każdą część swojego ciała. Gdy się topi robi się coraz mniejszy, jednak potrafi odbudować się używając śniegu.

Adventure Time - Thank You - Snow Golem's Song (WITH LYRICS)00:41

Adventure Time - Thank You - Snow Golem's Song (WITH LYRICS)

Piosenka Śnieżnego Golema

CiekawostkiEdytuj

  • Dom Śnieżnego Golema jest uderzająco podobny do domu Alternatywnego Finna z odcinków "Finn the Human" i "Jake the Dog". Możliwe, że to ten sam dom, tylko w innych równoległych wszechświatach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki