Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Alternatywny Finn

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Finn Martens
Farm World Finn-1-.png
Imię: Finn Martens
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 12/13/14 lat
Gatunek: Człowiek (później czarodziej)
Zawód: Nieznany
Rodzina: Pani Martens (mama)

Pan Martens (tata) Mały Braciszek (brat)

Następna postać Alternatywny Jake

Finn Martens to praktycznie ta sama osoba co Finn, ale w alternatywnym świecie. Pierwszy raz pojawił się w "Król Robak", gdzie był odbiciem w lustrze w śnie Finna. Pierwszą główną rolę miał w "Człowiek Finn".

Wygląd

Jego wygląd nieco różni się od Finna z Ooo. Jest człowiekiem z mechaniczną ręką robota, przymocowana taśmą. Wokół jego ramienia jest brązowy pasek, który jest przyczepiony do spodni. Chodzi w niebieskiej bluzce z długimi rękawami. Spodnie są ciemniejsze od bluzki, są dłuższe od spodni prawdziwego Finna. A ich końcówki są obdarte. Plecak Martensa jest identyczny jak Finna, tylko że jest trochę ciemniejszy. Jego nos jest wyraźnie bardzo spiczasty, a oczy to nie małe czarne kropki, tylko są białe z czarnymi tęczówkami. Oczy alternatywa są bardzo podobne do oczu Cytryndora. Nie nosi skarpetek, ani butów.

Z Lodową Koroną

Młody Martens nie chcąc sprzedawać ukochanego muła Bartrama ukradł zwłokom Szymona Petrikova Koronę. Nałożył ją, żeby ugasić płonące miasto, jednak po tym zdarzeniu prawie oszalał. W trakcie swojego szału, nieumyślenie odpalił grzybową bombę. Słyszał szepty każące mu zamrozić świat. Chociaż był na tyle przytomny, by wysłać swoją rodzinę na mule z dala od niego. Ostatnim razem widzimy go gdy zaczyna walkę z (opętanym przez Króla Złego) alternatywnym Jake.

Alternatywny Finn pojawia się ponownie w odcinku Przemiana. Prismo prosi Finna i Jake o powrót do alternatywnego świata by powstrzymać Alternatywnego Finna przed zniszczeniem wszechświatów. Bohaterowie udają się do wielkiej, lodowej fortecy. Na miejscu okazuje się że prawdziwym zagrożeniem jest nie kto inny jak Król Zły, w ciele alternatywnego Jake'a. Finn uświadamia, swojemu odpowiedniki że Zły nie jest jego przyjacielem i razem niszczą złą istotę.

Ciekawostki

  • Zadebiutował w odcinku Król Robak w lustrze we śnie Finna.
  • Jego mechaniczna ręka wydaje się być stara, gdyż kiedy właściciel ją podnosi, czasami skrzypi i jest owinięta bandażem lub taśmą.
  • Dom Alternatywnego Finna jest uderzająco podobny do domu Śnieżnego Golema z odcinka "Dziękuję". Możliwe, że to ten sam dom, tylko w innych równoległych wszechświatach.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki