Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Alva

1471stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Alva jest pierwszym człowiekiem, którego Finn poznaje na wyspie. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Mysterious Island, w którym Finn wpadł w jej pułapkę. Niedźwiedź Alvy chciał pożreć Finna jednak uderzył go drewnem, przez co niedźwiedź zaczął płakać. Alva słysząc płacz od razu zjawiła się na miejscu po czym zabrała Finna do swojego domu, gdzie wypuściła go z sieci. Później zaczęła szperać w jego plecaku i rzucać jego rzeczami, co Finnowi się nie spodobało. Gdy zaczął padać grad i nadszedł huragan schronili się w jej domu, Miś usiadł na hamaku natomiast Finn oraz Alva weszli do schronu, w którym obejrzeli projekcję o innych ludziach. Pod koniec odcinka usiedli na niedźwiedziu i pobiegli na brzeg, na którym Jake walczył z krabem.

WyglądEdytuj

Jest ona niską, ciemnoskórą kobietą. Ma ona naprawdę długie paznokcie i wielkie uszy. Jej włosy białe, schowane pod jasnoróżowym kapeluszem. Nosi sukienkę tego samego koloru, z jasnym kapturem, na którym widnieje zielony element. Nosi różowe buciki.

CharakterEdytuj

Jest ona staruszką mówiącą w języku szwedzkim, przez co Finn nie mógł jej zrozumieć. Jedynym sposobem dzięki, któremu ją zrozumiał były gesty oraz rysunki. Mieszka na wyspie, na której pogoda jest niewłaściwa. Nie możemy się o niej wiele dowiedzieć, ponieważ mówi w innym języku. Jedynym źródłem jest projekcja którą obejrzała razem z Finnem. Dowiadujemy się, że mieszkała na tej wyspie z innymi ludźmi, jednak zostali zjedzeni przez zwierzęta bądź umarli, a ona jako jedyna przeżyła.

UmiejętnościEdytuj

Potrafi ona oswajać ogromne zwierzęta takie jak papugi czy też niedźwiedzi takich jak jej pupil Albert, które jej pomogą gdy będzie w potrzebie. Potrafi również korzystać z bardzo zaawansowanej technologii takiej jak pole siłowe pomagające przetrwać jej burzę.

Występowanie w odcinkachEdytuj

Role główneEdytuj

Role drugoplanoweEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Dzięki swojej znajomości na temat przetrwania jako jedynej udało jej się przeżyć.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki