Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

BMO

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

BMO/Beemo
BMO.png
Imię: BMO
Płeć: Bezpłciowy
Rasa: Robot
Rodzina: Moseph "Moe" Mastro Giovanni (Stwórca/Ojciec)

Roboty MOS (można powiedzieć, że są to bracia i siostry)Finn i Jake (przybrani bracia)

Dubbing polski: Klementyna Umer
Dubbing oryginalny: Niki Yang
Następna postać Abraka-Daniel
Status Działa
Ten artykuł był artykułem miesiąca.

BMO (fonetyczna wymowa Beemo) - antropomorficzny komputer do odtwarzania gier i filmów. Posiada wiele funkcji: ma wbudowaną kamerę, odtwarzacz kaset VHS, latarkę, budzik. Jest współlokatorem oraz przyjacielem Finn'a i Jake'a. Do jego hobby należy piłka nożna. Lubi bawić się, puszczać głośną muzykę i tańczyć. Warto dodać, że posiada emocje. Występuje w czołówce, tuż za Finn'em i Jake'm, gdy przybijają żółwika. Został stworzony przez Moe, by zajmować się jego synem, gdyby takiego posiadał, jednak Moe nigdy nie miał syna toteż "wypuścił" BMO na wolność, by znalazł sobie rodzinę. Jest jedyny w swoim rodzaju: nie ma więcej BMO tak jak innych MO. Jego imię znaczy także "Be More", czyli "Być kimś więcej". Kocha śluby i miłość, lubi robić zdjęcia sobie i innym.

Wygląd:

Szyba.gif

BMO uderza swoje lustrzane odbicie

BMO wygląda jak połączenie Vectrex'a, Game Boy'a i Atari 2600.

Jest średniej wielkości podręczną konsolą, z jednym lub dwoma kontrolerami podłączonymi do niego. Podczas nieużywania go, na ekranie wyświetlana jest 8-bitowa "twarz". Na każdym boku są wygrawerowane litery BMO, z litery "O" wystają ręce.

Kamera.png

BMO z kamerą.

Płeć

Jako, iż jest robotem nie można mu ustalić płci. W niektórych odcinkach wyraża się w rodzaju żeńskim i męskim, choć najczęściej jednak w rodzaju męskim. Czasem rozmawia z Piłką i mówi, że jest chłopcem.

Umiejętności

Jako jedyny, on sam może nacisnąć przycisk pod swoją obudową, dzięki któremu przeniesie dowolną postać do gry, która jest na jego twardym dysku. Również potrafi wykonać sekwencje ruchów, które są w stanie pokonać wszystkich przeciwników w grze. Najprawdopodobniej również tylko on umie podgłosić i ściszyć muzykę (Powolna miłość). Gra również w piłkę nożną.

Udział w kreskówce

W pierwszych odcinkach nie można go było nazwać nawet bohaterem pobocznym. Dopiero w miarę nowych odcinków zaczyna być zauważalny. Można zaobserwować jak porusza się, a także mówi w odcinkach "Filmowcy" i "Strażnicy promieni Słońca".

Relacje

  • Finn: bardzo się lubią i dobrze czują w swoim towarzystwie. Często bawią się ze sobą. Bywa, że ma rację, ale Finn nie chce go słuchać;
  • Jake: czasami dla zabawy dokuczają sobie, ale również bardzo się lubią i rozmawiają ze sobą, Jake bardzo często gra na nim;
  • Królewna Balonowa: w odcinku "Brakujący Element" próbowała wydobyć dźwięki z systemu BMO, aby zagrać melodię. Zdaję się, że relacje między nimi są dobre;
  • Marcelina: w odcinku "Eksmisja", Marcelina grała na nim, ale był to pierwszy sezon, w którym BMO jeszcze nie mówił ani nie chodził. Relacje między nimi wydają się dobre.

BMO jest dobrym i oddanym przyjacielem. Na udowodnienie tego można to zaargumentować zmontowaniem nakręconego materiału, w taki sposób, aby pogodzić dwóch najlepszych znajomych, w odcinku "Filmowcy".

Debiuty

Ciekawostki

  • 250px-Vectrex-Console-Set.png

    Konsola Vectrex z lat 80. Z prawdziwych konsoli, wlasnie ta najbardziej przypomina BMO

    BMO nie gra w Karciane Wojny z Jake'm, ponieważ denerwuje się gdy przegrywa.
  • BMO gdy jest sam w domu, udaje przed lustrem, że jest prawdziwym chłopcem i naucza Piłkę (jego odbicie lustrzane) jak nim być oraz pokazuje, co prawdziwy chłopiec potrafi. Można to zaobserwować w odcinku Pięć Krótkich Opowieści oraz  Pięć kolejnych opowieści.
  • BMO nie potrafi sam przejść do trybu drzemki, trzeba to zrobić ręcznie.
  • BMO kocha długie blond włosy Finna i bardzo płakał gdy Finn obciął je w odcinku Davey.
  • Czasami udaje detektywa.
  • Podobno chodził z kurą Finna i Jake'a.
  • Umie puszczać cyber bąki.
  • BMO marzy o zostaniu prawdziwym chłopcem.
  • Umie grać na sobie w gry.
  • Jego największym skarbem jest jego kontroler.
  • BMO może płakać, jego łzy są trójkątne.
  • Ma 104 obrazy w galerii.
  • Jego imię się nie zmienia w historii "Fionna i Cake" (na boku ma napis BMO).
  • W polsiej wersji językowej głosu użyczyła mu ta sama osoba, co Marcelinie.
  • Jake pocałował BMO w odcinku ''Tata Jake''.
  • Ma własną deskorolkę, dostosowaną do jego rozmiaru. Na spodzie jest czaszka. Oczywiście, BMO potrafi na niej jeździć.
  • Lubi jajecznicę, ale nie wiadomo w jaki sposób je.
  • Ma funkcję oceniania filmów.
  • Ma przycisk, który może przenieść kogoś do gry.   
  • Twierdzi że Lorein jest piękna jak pizza z szynką.
  • Ma kubek z napisem #1 MO.
  • Aby odtworzyć na nim jakąś taśmę, należy wsadzić mu ją w stację dysków, która znajduję się poniżej jego pleców (BMO nazywa ją swoim "tyłkiem").
  • Pomimo braku płci przedstawia zachowania dla obu: podczas zabawy przed lustrem mówi Piłce, że jest "prawdziwym chłopcem", gra w football, jeździ na deskorolce, udawał, że jest w ciąży, a w odc. "Jabłkowy ślub" nosił różową opaskę z kwiatem.
  • Istnieje piosenka o nim.
  • Zabił Jake'a w odcinku "Duch muchy"
  • W wyżej podanym odcinku nauczył się zatrzymywać serce innej osoby.
  • W niepełnometrażowym odcinku "All's Well That Rats Swell" pokazane jest jak BMO wyrywa śpiącemu Finn'owi młodzieńczy wąs, by został wiecznie młody.

Więcej w Fandom

Losowa wiki