Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

BRCR

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

BRCR
150px-Neptr.png
Imię BRCR
Płeć Jako że jest robotem nie można tego ustalić, jednakże wyraża się w rodzaju męskim
Wiek 2-3 lata
Rasa Robot
Zajęcia/Praca Rzucanie ciastami
Rodzina Finn (Stwórca, Projektant, Ojciec)
Lodowy Król (Zasilił go swoją mocą, więc uważa się za drugiego Ojca)

BRCR (fonetyczna wymowa Bercer, w oryginale NEPTR, tłumaczy się: Bezustannie Rzucający Ciastkami Robot) jest rzucającym ciastami robotem, stworzonym przez Finn'a w odcinku Czym Jest Życie?. Powód jego stworzenia to chęć Finn'a do zrekompensowania się w żartach na Jake'u. Nazywa Finn'a "Twórcą". Został ożywiony, gdy Finn ze złości wyrzucił go na deszcz i uderzył w niego piorun. To spowodowało, że naładował się i ożył. Finn zabrał go do pałacu Lodowego Króla, by poprzez użycie lodowych piorunów zwiększyć jego funkcjonalność. Kiedy został uderzony przez jeden z piorunów, połowa jego osobowości zmieniła się w tą, którą posiada Lodowy Król, jednak został naładowany i był w pełni funkcjonalny. Niedługo potem, pokonał Lodowego króla i zaczął bez końca rzucać ciastami w Jake'a. Powraca w odcinku Gorący Dotyk, gdzie przypadkowo zostaje odnaleziony, po tym jak chował się 15 miesięcy, 4 dni i 9 godzin w zabawie w chowanego, o której Jake i Finn już dawno zapomnieli. Pomógł w budowaniu super-zbroi, która była potrzebna, by zbliżyć się do Ogniowej Królewny. Po raz kolejny powraca w odcinku Mystery Dungeon, gdzie został uprowadzony przez Lodowego Króla. Ciągle próbował mu wytłumaczyć, że jest jego synem.

Ciekawostki

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki