Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Bajka o Dzieciątku Blabla i Księciu Buteleczce

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bajka.png
Tytuł: "Bajka o Dzieciątku Blabla i Księciu Buteleczce"
Typ: Książka
Występowanie: Więźniowie Miłości, Królewna Ciastko
Właściciel: Lodowy Król, Królewna Balonowa

Bajka o Dzieciątku Blabla i Księciu Buteleczce (ang. Baby Whoozlefut & the Wuttlebugs) to książka dla dzieci, która po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Więźniowie Miłości", gdy Lodowy Król czytał ją królewnom.

WyglądEdytuj

Okładka jest koloru pistacjowego. Na górze znajduje się napisany na żółto tytuł książki. W centrum widoczne jest dziecko ubrane w akwamarynową czapkę błazna i pieluchę. Leci ono po niebie razem z owadami podobnymi do biedronek z rogami jednorożców. Za nimi znajduje się wyblakła, prawie biała tęcza. Z tyłu książki widoczne są żółte kwiaty z bordowymi środkami, a wśród nich siedzi nieznane, fioletowe zwierzę.

TreśćEdytuj

Treść książki nie jest znana, ale w odcinku "Królewna Ciastko" Królewna Balonowa wspomina coś o tym, że "...pan Sługus pokonał Złego..."

CiekawostkiEdytuj

  • Poprawny polski tytuł książki jest nieznany, ponieważ Lodowy Król przekręcił jej angielski tytuł (powiedział: Baby Whatsit & the Bottle Prince), ale można się domyślić, że dziecko miało na imię Whoozlefut, a Wuttlebug to zmutowana odmiana biedronki.
  • W odcinku Królewna Ciastko KB czyta tę książkę w sierocińcu.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki