Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Bananowi Strażnicy

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bananowi Strażnicy
125px-Banan Guard.png
Bananowy Strażnik
Nazwa Bananowy Strażnik
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Rasa Słodyczanin, Banan, Owoc
Zajęcia/Praca Straż Cukierkowego Królestwa
Rodzina Nieznana

Bananowi Strażnicy to straż Słodkiego Królestwa. Niewiadomo ilu ich dokładnie jest. Po raz pierwszy wystąpili w odcinku Ricardio - Człowiek-Serce. Od tego czasu pojawiają się epizodycznie w niektórych odcinkach, np. odcinek Zbyt młoda, albo odcinek Książe. Nie grają jednak większej roli aż do odcinka Stworzyłaś Mnie. Gdyby nie oni, Finn i Jake nie dowiedzieliby się o Cytryndorże, a o nim był cały odcinek.

Wygląd

Chociaż są Słodyczanami, to owoce. Mają żółte skórki, a na czubku głowy czekoladową polewę. Mają pomarańczowe nogi, które pod względem wysokiego ciała są krótkie, a ręce jeszcze krótsze. Ich oczy są bardzo małe. Wszyscy Bananowi Strażnicy są tacy sami. Posługują się włóczniami. Bananowy Strażnik występuje także jako zombie. Jest wtedy zielony i wygląda jak zepsuty banan.

W odcinku Roboblok możemy zobaczyć, że dawniej wyglądali jak zwyczajne banany.

Zachowanie

Strażnicy stoją w miejscu nic nie mówiąc. Wyjątkiem jest odcinek Złodziej Jabłek i Davey. W odcinkach występują epizodycznie, rzadko (lub wcale) wpływając na losy bohaterów. Nie wiadomo czy są skuteczni w walce, ponieważ nie było żadnej sceny, która by to pokazywała. W odcinku Roboblok widać, że nie łapią przestępców, ale ich dopingują.

Indeks2.jpg

Wygląd z dawnych czasów

Występowanie w Odcinkach

166px-Zombie Banana Guard with wings, lips, and muscles.png

Bananowy Strażnik Zombie z odcinka Z deszczu pod rynnę

Ciekawostki

  • Ponieważ w Słodkim Królestwie nie ma pojazdów z syrenami, sami wydają dźwięk syreny i poruszają się pieszo. Można to zaobserwować w odcinku Davey.
  • Nie mogą spożywać produktów opartych na bananach. Najprawdopodobniej jest to spostrzegane jako kanibalizm. Taką sytuację widać w odcinku Ostatni Skok.
  • Posypka na ich głowie może służyć do wykrywania dźwięków.
  • Braco jest do nich podobny, gdyż najprawdopodobniej był kiedyś jednym z nich.
  • Ich nogi to patyczki. Może to oznaczać że są to lody bananowe.
  • Lubią oglądać życie Słodyczan przez kamery, bo jak sami stwierdzili "bycie bananem to nuda"
  • Dawniej wyglądali jak zwyczajne banany. Można to zobaczyć w odcinku "Roboblok".

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki