Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Betty Grof

1514stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Betty Grof

Betty Grof to dawna narzeczona Szymona Pterikova. Kiedyś była człowiekiem, ale przez wpływ kapelusza Magicznego Gościa stała się szaloną czarodziejką. W chwieli obecnej przebywa na Marsie.

Wygląd

Betty jest różowo-skórą kobietą z rudymi włosami. Nosi na sobie zielony golf i okulary.

Historia

Betty była dawniej naukowcem, w pewnym momencie spotkała Szymona. Oboje zakochali się w sobie i zaczęli wspólnie pracować. Jej narzeczony kupił sobie kiedyś koronę, która jak się później okazało była magiczna. Przedmiot zaczął zmieniać Szymona,
Broke8.png

"Betty" jako oprogramowanie

psychicznie i Fizycznie. Betty w końcu nie wytrzymała i uciekła od niego, a ten w napadzie szału zaczął jej szukać. Szymon nigdy więcej jej nie widział. Tak naprawdę została przeniesiona w czasie do czasów Finna i Jake'a. Pojawia się w odcinku Betty, gdzie chce pomóc Szymonowi, który przez brak mocy korony zaczął umierać. Niestety, Lodowy Król znowu o niej zapomniał, wiec ta odleciała szukając sposobu na odzyskanie jej narzeczonego. Pojawia się znów w odcinku Zapomniałeś kółka, kiedy to przejmuje moc od Magicznego Gościa i staje się czarodziejką.

W odcinku Królewski okup porywa Gienia i wynajmuje lisy by te ukradły Lodowemu Królowi jego koronę. W swojej jaskini Betty pracuje nad koroną, z niewiadomej przyczyny podłącza Gienia do korony (w jego oczach pojawił się Orgalorg). Gdy Lodowy Król pojawia się w jaskini, ta oddaje mu koronę i jego pupila.

For4.png

Betty i Lodowy Król

Skutki pracy Betty nad koroną są pokazane w odcinku Tajemnica korony. Czarodziejka wprowadziła do korony oprogramowanie które miało na celu, zmienię korony tak aby Lodowy Król był Szymonem i jednocześnie mógł żyć. Królewna Balonowa i Marcelina podpinają się do korony, by zobaczyć co jest z nią nie tak. Okazało się że w koronie wciąż „istnieje” Szymon i świadomości wszystkich pozostałych właścicieli korony.

Betty powraca w miniseri Elements gdzie jest jedną z głównych postaci.

Występowanie w Odcinkach

Jako postać główna

Jako postać drugoplanowa

Wspomniana lub będąca na zdjęciu

Ciekawostki

  • Szymon nazywał ją swoją królewną, a potem bardzo za nią tęsknił.
  • Została wspomniana w odcinku Nie w porę przez Jake'a.
  • Adam Muto stwierdził, że postać znajdująca się za Szymonem i Betty to jakaś kryptyda.
  • Pendleton WardRebecca Sugar stwierdzili wyraźnie, że Betty i Dr Królewna nie jest tą samą osobą.
  • Szymon, gdy miał koronę, nadal nazywał ją "swoją królewną".
  • Jeżeli się przyjrzeć to na zdjęciu jest żołnierz (prawdopodobnie uczestnik Wielkiej wojny grzybów)
  • Betty Grof otrzymała swoje nazwisko na cześć Stanislava Grofa, psychologa, który zasłynął w świecie nauki swymi badaniami nad wpływem LSD na umysł człowieka. Opracował wraz z żoną metodę oddychania holotropowego, która umożliwia dostęp do odmiennych stanów świadomości.
  • Od odcinka Zapomniałeś kółka przestaje być człowiekiem i staje się czarodziejką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki