FANDOM

Betty Grof

Betty Grof to dawna narzeczona Szymona Pterikova. Kiedyś była człowiekiem, ale przez wpływ kapelusza Magicznego Gościa stała się szaloną czarodziejką. W chwieli obecnej przebywa na Marsie.

Wygląd

Betty jest różowo-skórą kobietą z rudymi włosami. Nosi na sobie zielony golf i okulary.

Historia

Betty była dawniej naukowcem, w pewnym momencie spotkała Szymona. Oboje zakochali się w sobie i zaczęli wspólnie pracować. Jej narzeczony kupił sobie kiedyś koronę, która jak się później okazało była magiczna. Przedmiot zaczął zmieniać Szymona,
Broke8

"Betty" jako oprogramowanie

psychicznie i Fizycznie. Betty w końcu nie wytrzymała i uciekła od niego, a ten w napadzie szału zaczął jej szukać. Szymon nigdy więcej jej nie widział. Tak naprawdę została przeniesiona w czasie do czasów Finna i Jake'a. Pojawia się w odcinku Betty, gdzie chce pomóc Szymonowi, który przez brak mocy korony zaczął umierać. Niestety, Lodowy Król znowu o niej zapomniał, wiec ta odleciała szukając sposobu na odzyskanie jej narzeczonego. Pojawia się znów w odcinku Zapomniałeś kółka, kiedy to przejmuje moc od Magicznego Gościa i staje się czarodziejką.

W odcinku Królewski okup porywa Gienia i wynajmuje lisy by te ukradły Lodowemu Królowi jego koronę. W swojej jaskini Betty pracuje nad koroną, z niewiadomej przyczyny podłącza Gienia do korony (w jego oczach pojawił się Orgalorg). Gdy Lodowy Król pojawia się w jaskini, ta oddaje mu koronę i jego pupila.

For4

Betty i Lodowy Król

Skutki pracy Betty nad koroną są pokazane w odcinku Tajemnica korony. Czarodziejka wprowadziła do korony oprogramowanie które miało na celu, zmienię korony tak aby Lodowy Król był Szymonem i jednocześnie mógł żyć. Królewna Balonowa i Marcelina podpinają się do korony, by zobaczyć co jest z nią nie tak. Okazało się że w koronie wciąż „istnieje” Szymon i świadomości wszystkich pozostałych właścicieli korony.

Betty powraca w miniseri Żywioły gdzie jest jedną z głównych postaci.

Występowanie w Odcinkach

Jako postać główna

Jako postać drugoplanowa

Wspomniana lub będąca na zdjęciu

Ciekawostki

  • Szymon nazywał ją swoją królewną, a potem bardzo za nią tęsknił.
  • Została wspomniana w odcinku Nie w porę przez Jake'a.
  • Adam Muto stwierdził, że postać znajdująca się za Szymonem i Betty to jakaś kryptyda.
  • Pendleton WardRebecca Sugar stwierdzili wyraźnie, że Betty i Dr Królewna nie jest tą samą osobą.
  • Szymon, gdy miał koronę, nadal nazywał ją "swoją królewną".
  • Jeżeli się przyjrzeć to na zdjęciu jest żołnierz (prawdopodobnie uczestnik Wielkiej wojny grzybów)
  • Betty Grof otrzymała swoje nazwisko na cześć Stanislava Grofa, psychologa, który zasłynął w świecie nauki swymi badaniami nad wpływem LSD na umysł człowieka. Opracował wraz z żoną metodę oddychania holotropowego, która umożliwia dostęp do odmiennych stanów świadomości.
  • Od odcinka Zapomniałeś kółka przestaje być człowiekiem i staje się czarodziejką.