Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Betty Grof

1441stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Betty Grof
Betty
200px-Betty.png
Imię: Betty
Nazwisko: Grof
Wiek: Nieznany. Prawdopodobnie 20-30 lat.
Rasa: Człowiek(kiedyś) Czarodziejka(obecnie)
Płeć Kobieta
Zajęcia/Praca: Nieznany
Rodzina: Szymon Petrikov (Były Narzeczony)
Głosu użyczyła Lena Dunham
Miejsce zamieszkania: Normalna Ziemia (kiedyś),Kraina Ooo (od odcinka Betty)

Betty Grof to kobieta żyjącą przed i prawdopodobnie w czasie Wielkiej Wojny Grzybów. Była narzeczoną Szymona Petrikova, który później zamienił się w Lodowego Króla. Zostawiła Szymona, kiedy ten zaczął się zmieniać, zewnętrznie i mentalnie, po zakupie Korony. Gdy ten założył ją po raz pierwszy, prawdopodobnie mówił lub zrobił coś, co przestraszyło Betty i spowodowało to, że go opuściła. Szymon nigdy więcej jej nie widział. Tak naprawdę została przeniesiona w czasie do czasów Finna i Jake'a. Jest bardzo podobna do Dr Królewny. Jednak powraca w Betty, gdzie chce pomóc Simonowi, żeby dalej żył. Niestety, Lodowy Król znowu o niej zapomniał dlatego odleciała. Pojawia się znów w odcinku You Forgot Your Floaties, kiedy to przejmuje moc od Magicznego Gościa i traci rozum.

Wygląd

Betty jest różowo-skórą kobietą z rudymi włosami. Nosi na sobie zielony golf i okulary.

Występowanie w Odcinkach

Ciekawostki

  • Szymon nazywał ją swoją królewną, a potem bardzo za nią tęsknił (prawdopodobnie nadal to robi).
  • Została wspomniana w odcinku Nie w porę przez Jake'a.
  • Adam Muto stwierdził, że postać znajdująca się za Szymonem i Betty to jakaś kryptyda.
  • Pendleton WardRebecca Sugar stwierdzili wyraźnie, że Betty i Dr Królewna nie jest tą samą osobą.
  • Szymon, gdy miał koronę, nadal nazywał ją "swoją królewną".
  • Od odcinka Betty, Finn nie jest jedynym człowiekiem w Krainie Ooo, ponieważ Betty tam mieszka. 
  • Jeżeli się przyjrzeć to na zdjęciu nie jest kryptyda tylko żołnierz (prawdopodobnie uczestnik Wielkiej wojny grzybów)
  • Betty Grof otrzymała swoje nazwisko na cześć Stanislava Grofa, psychologa, który zasłynął w świecie nauki swymi badaniami nad wpływem LSD na umysł człowieka. Opracował wraz z żoną metodę oddychania holotropowego, która umożliwia dostęp do odmiennych stanów świadomości.
  • Od odcinka You Forgot Your Floaties przestaje być człowiekiem i staje się czarodziejką.

Więcej w Fandom

Losowa wiki