Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Bożek Imprez

1441stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bożek Imprez
Impra Bog.png
Imię: Bożek Imprez
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Wilk
Zawód/Praca: Imprezowanie, Bożek Krainy Ooo
Rodzina: Island Lady(Była dziewczyna)
Bożek Imprez jest jednym z bóstw, pierwszy raz pojawił się w odcinku Zwierzę napędowe. Wystąpił również w odcinku Shh! oraz The Party's Over, Isla de Señorita.

Wygląd

Bożek jest latającą głową wilka. Ma małe żółte ślepia, czarny nos i wyszczerzone kły. Brązowe futro, którym jest pokryty zazwyczaj jest w nieładzie. Na głowie ma granatowo-zieloną bejsbolówkę, zwróconą daszkiem w lewą stronę. Przez dziurę regulującą wielkość czapki wystaje mu ucho, drugie jest przyklapnięte.

Osobowość

Jest to bardzo agresywna osoba. Wiecznie imprezuje i nie ma czasu nawet dla najbliższych. Widzimy to w odcinku The Party's Over, Isla de Señorita (Koniec imprezy na Pani Wyspie). Pojawia się zawsze tam, gdzie trwa impreza, nawet wtedy gdy nie jest na nią zaproszony. Zawsze dba o to aby imprezy były udane, nawet kosztem własnego sprzętu.

Relacje

Była to jego dziewczyna. Był o nią zazdrosny, jednak bardzo ją zaniedbywał: nie poświęcał jej uwagi i zostawiał ją samą nawet na całe dnie. Przez to został rzucony.

Ponieważ Król spędzał dużo czasu z jego dziewczyną, Bożek czuł się zagrożony. Stoczył walkę z Lodowym Królem, gdy ten chciał zerwać znajomość Bożka z Island Lady. Wygrana leżała po stronie Króla, a Bożek Imprez został wykopany w przestrzeń kosmiczną.

Wygrał przysługę, ponieważ bardzo spodobał się dla Bożka Imprez. Dużo imprezował, przez co stał się najfajniejszym psem imprezowym. Bożek Imprez powiedział, że "nadają na tych samych falach".

Ciekawostki

  • Spełnia życzenia, jednak posiadają one haczyk.
  • Posiada w sobie niespożytą energię tysiąca demonów imprez.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki