Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Braco

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Braco
475px-Braco.jpg
Imię: Braco
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna
Zajęcie/Praca: Podrywanie Balonowej
Rodzina: Loghan (Ojciec)

Hobus (Dziadek)

Braco to chłopiec, który pojawił się w odcinku The Suitor i który chciał zdobyć serce Królewny Balonowej i się z nią ożenić. Niestety osiemnastolatka nie jest nim zainteresowana przez co chłopak staje się rozczarowany. Kiedy Balonowa kazała Finnowi znaleźć Kamień Dusz, ten poprosił chłopca, aby oddał mu mapę, gdyż wierzył, że dzięki temu zdobędzie ukochaną. Jego misja udała się, lecz jego ubranie i twarz były w opłakanym stanie. Braco po powrocie do Słodkiego Królestwa, daje Balonowej Kamień, lecz ta mówi, że nie jest już potrzebny. Zrozpaczony wraca do domu i niszczy kamień wołając, dlaczego dziewczyna go nie kocha. Następnie jeden z Strażników Królewskiej Obietnicy zanosi go do komnaty, gdzie przebywał, niegdyś Król Zły. Będąc tam zauważył również Miętówkę i jego przyjaciół, który poprosił Demona do, którego się modlił, aby Braco zdobył królewnę. Chłopiec zamienia się w potwora i biegnie do Królewny. Okazuję się, że pracuje ona nad swym sobowtórem, którego potwór zabiera i bierze za żonę. Jest synem Loghana.

Wygląd

Braco ubrany jest w żółty T-Shirt, brązowe spodnie oraz czarne buciki, a na jego głowie widnieją kryształki cukru. Posiada również garnitur, który wziął z grobu swojego dziadka. Ubrany jest wtedy w szykowny garnitur z muszką. Po prawej stronie posiada sześcioramienny kwiat. Posiada również duży, warstwowy kapelusz w ciemnym złotym kolorze. Kapelusz posiada ozdobne zwisające kulki oraz kręcącego się zielonego konika.Przypomina bananowego strażnika przemienionego w człowieka.

Cechy Charakteru

Braco jest miły i odważny. Niestety często się rozczarowuje, kiedy jego próby, aby Królewna go pokochała kończą się fiaskiem. Jest czasem nieśmiały.

Ciekawostki

  • Zamienił się w potwora.
  • Wziął za żonę sobowtóra Królewny Balonowej.
  • Znalazł Kamień Dusz.
  • W jego pokoju widać hełm, który łudząco przypomina hełm Bobby Fetta, postaci z Gwiezdnych Wojen.
  • Gdy Braco wchodzi do pokoju Królewny Balonowej, widać postać podobną do rannego generała Grievousa.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki