Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Breezy (postać)

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Breezy (postać)
Breezy
Pszca.png
Imię: Breezy
Płeć: Kobieta
Rasa: Pszczoły
Głosu użyczyła: Ashly Burch
Debiut: Breezy

Breezy to pszczoła pojawiająca się w odcinku "Breezy". Namówiła Finna aby ten wrócił do randkowania.

WyglądEdytuj

Na początku wygląda jak zwyczajna pszczoła, jednak jest o wiele większa. Jest żółta w czarne paski. Później jednak, po wypiciu Nektaru, staje się ona królową pszczół. Jest wtedy wysoka, większa nawet od Finna. Jej skrzydła przypominają bardziej te od osy. Jej głowa wygląda jak pszczoła. Jej tułów wygląda, jakby był mechaniczny. Nowe ciało Breezy jest głównie w odcieniach pomarańczowego, lecz miejscami jest również żółte i czarne.

CharakterEdytuj

Breezy jest bardzo uparta, ale w jej wypadku jest to zarówno dobra, jak i zła cecha. Przez nią wpędziła Finna w tarapaty, gdyż jej rodzina zdenerwowała się, że pszczoła nie chce wracać do domu i woli chodzić z "obcym" człowiekiem. Jednak jej upartość przydała się, gdy Finn szukał dziewczyny. Gdy Finn powiedział, że jej nie kocha, odleciała. Jednak powróciła i sprawiła, że Finn zmienił co do niej zdanie i przy okazji odzyskał swoją rękę. Breezy jest również niezwykle bohaterska, gdyż uratowała Finna, gdy inne pszczoły się na niego rzuciły.

RelacjeEdytuj

FinnEdytuj

Na początku byli przyjaciółmi, jednak szybko Breezy pokochała Finna. Gdy ona zapytała się go, czy zostaną parą, on odmówił.

Inne PszczołyEdytuj

Prawdopodobnie rodzina, nie chciały by zadawała się z ludźmi. Gdy chciały zabić Finna, ona się zmieniła w Królowę Pszczół i go uratowała.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki