Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Bronwyn

1514stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bronwyn jest córką Kim Kil Whan'a oraz Pat. Mieszka ona razem z rodzicami w ceglanym domku w lesie. Poraz pierwszy pojawia się w odcinku Okaryna na zdjęciu. Rolę główną dostaję w odcinku Wheels, w którym to Kim Kil Whan zwraca się do Jake'a o pomoc rodzicielską w sprawie Bronwyn.

WyglądEdytuj

Bronwyn wygląda jak hybryda psorożka oraz niedźwiedzia. Jej skóra jest barwy żółtej natomiast włosy są jasne i długie. Na jej głowie widać róg, oczy odziedziczyła po ojcu natomiast pyszczek po matce. Jej styl jest bardzo młodzieżowy co sprawia, że wygląda jak większość typowych nastolatek. Na co dzień nosi ona białą koszulkę z czerwonymi wykończeniami. Jej strój do skateboardingu składa się z białych ochroniaczy na łokcie i kolana, butów tego samego koloru, niebieskiej sukienki z kołnierzykiem oraz kasku w kształcie czaszki.

Charakter Edytuj

Bronwyn zachowuje się jak przeciętna nastolatka. Bardzo interesuje się skateboardingiem co można wnioskować po nocnym wymykaniu się z domu jak i rysunkach desek. Przez swoją pasję zasypia na lekcjach przez co Kim Kil Whan prosi Jake'a o radę.

Umiejętności Edytuj

W odcinku Wheels dowiadujemy się, że potrafi świetnie jeździć na deskorolce. Jest również pewna siebie o czym dowiadujemy się gdy staje do wyścigu z Jake'iem.

Występowanie w odcinkach Edytuj

Role główne Edytuj

Role drugoplanowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Od ostatniego pojawienia się w kreskówce przechodzi ona gruntowne zmiany.
  • Steve Wolfhard zamieścił post na Twitterze, w którym napisał, że rodzice Bronwyn nie powiedzieli Jake'owi o narodzinach ich córki bo chcieli utrzymać go w tajemnicy, ze względu na jego niedojrzałe zachowanie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki