Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Bufo

1513stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bufo
185px-S4 E24 Bufo.PNG
Bufo
Imię: Bufo
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 847+ (na podstawie ile lat chroni centrum szkoleniowe wrabiając młodych czarodzieji)
Zajęcie/Praca: Nauczyciel, czarodziej
Rodzina: Kijanki?
Rasa: Ropucha, Czarodziej
Debiut Czarodziej, Bitwa Czarodzieji
Następna ostać Słodyczanie
Status Żywy

Bufo jest to czarodziej występujący po raz pierwszy w odc. Czarodziej. Jest wielką ropuchą, w której żyją małe mówiące kijanki. W odcinku Czarodziej uczył Finna i Jake'a magii, gdzie musieli wykonywać różne dziwne rzeczy: jeść miotły, dotykać gałek ocznych (winogrona), bujać się na krześle itp. Po wykonaniu zadań, Jake się poddał i zapadł w sen, ale Finn bardzo chciał dużą gwiazdę, tak bardzo, że nie chciał wysłuchać ostrzeżeń Bufa. Zdobycie dużej gwiazdy było bardzo łatwe, Finn musiał tylko złapać czarodzieja - ropuchę za rękę. Po tym niezwykle prostym zadaniu Finn budzi się w noszach nad ziemią. Teraz musi strzec budynek przed meteorytem, razem ze Starymi Czarodziejami. Wkurzony Finn ucieka, z budynku i sam próbuje przesunąć centrum szkoleniowe swoją magią. Ponieważ nic nie zdziałał, próbuje ożywić śpiącego Jake'a. Jake odbija magię i ożywiony zostaje kamień. Wtedy z budynku uciekają czarodzieje i razem z Finnem ratują centrum szkoleniowe. Pod koniec odcinka Bufo chce porzucić magię i mówi, że jego życie jest skończone. Finn pociesza, go i mówi, że nie musi porzucać magii i żeby nie kradł czyiś pomysłów. Bufo też uczestniczył w Bitwie Czarodziejów. Był też w tajnym zgromadzeniu w Tylko dla Czarodziejów i Betty.

Wygląd

Bufo to wielka, zielona ropucha. W jego wnętrzu żyją kijanki. Jest ich dziewięć i starają się mówić jednym głosem.
185px-S4 E24 Bufo.png

Bufo rzucający zaklęcie

Prawdopodobnie Bufo to ich ojciec. Chodzi w fioletowej szacie, z dużą gwiazdą pośrodku. Ma czerwone oczy, na policzku znajduje się sześć kropek. Na głowie nosi on dwa czarodziejskie kapelusze.

Ciekawostki

  • Bufo to z łacińskiego ropucha.
  • Razzamafoo to zaklęcie, które teleportuje rzucającego zaklęcie i innych w pobliżu. Zaklęcie te potrafi rzucić Bufo, ale również wiedźma z odcinka Ogród Wiedźmy.
  • Żyje w mieście czarodziejów.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki