Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Cake

1496stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Medal.png Ta strona to jeden z Artykułów Miesiąca.
Cake
200px-Cake 001.png
Cake
Imię: Cake
Rasa: Magiczny Kot
Płeć: Kobieta
Wiek: 28 (w latach magicznych kotów)
Zajęcie/Praca: Bohaterka
Poszukiwaczka przygód
Rodzina: Fionna (przybrana siostra)

Cake jest magiczną kotką, a także najlepszą przyjaciółką Fionny. Ma chłopaka - Pana Jednorożka. Jest alternatywną wersją Jake'a stworzoną przez Lodowego Króla. Nie ma dzieci w przeciwieństwie do Jake'a.

Opis

Oficjalna biografia

Kocica Cake jest alternatywną, żeńską wersją Jake'a. Cake ma podobne moce, które pozwalają jej rozciągać, zginać i zmieniać wygląd swojego ciała. Chłopakiem Cake jest Pan Jednorożek.

Wygląd

Cake ma białą sierść w piaskowożółte łaty. Ma duże, białe oczy, z czarnymi źrenicami i mały pyszczek. Jest niska. Gdy się boi, dziwi się lub podnieca, puszy się jej ogon.

Umiejętności

Cake potrafi zmieniać kształt swojego ciała tak samo jak Jake. Bardzo jej to pomaga w przeżywanych przygodach.

Relacje

Fionna

Cake traktuje swoją przybraną siostrę z troską, czasem bywa wręcz nadopiekuńcza. Gdy dowiedziała się o spotkaniu z Księciem, pomogła dziewczynie się do niego przygotować.

Pan Jednorożek

Jest w nim zakochana. Poznała go podczas spaceru z Balonowym Księciem.

Marceli

Często się z nim sprzecza. Traktuje go szorstko, jednak nie jak wroga. Czasem mu pomaga. W odcinku "Bad Little Boy" wyraża nawet ulgę, gdy dowiaduje się, że Marshall nie umiera.

Balonowy Książę

Relacje pomiędzy Cake a nim są bardzo podobne do relacji Jake'a z Królewną Balonową.

Ciekawostki

  • Cake zna alfabet morse'a, którym może się porozumiewać z Panem Jednorożkiem, tak samo jak Jake zna koreański, żeby móc porozumiewać się z Panną Jednorożek.
  • Gra na cymbałkach.
  • Cake.png
    Cake boi się Marshalla, męskiego odpowiednika Marceliny.
  • Cake mówi o sobie często w rodzaju męskim, choć jest płci żeńskiej.
  • Pod koniec odcinka Fionna i Cake założyła tiarę Lodowej Królowej udając ją, lecz Fionna szybko zrzuciła jej z głowy tiarę mówiąc, że stanie się tak zła jak ona.
  • Tłumaczyła miauczenie Ogniowego Księcia w komiksie.
  • Choć często drażni się z Marshallem, bywa skłonna do pomocy wampirowi.
  • W komiksie Fionna i Cake-Rozdział I Cake zrobiła swojej siostrze 9 mieczy; Miecz podwójnie zakończony, dziergany miecz, miecz z ptaków, miecz z kociego żwirku, kwiatowy miecz, miecz z rybiej ości, tortowy miecz, "huśtany" miecz oraz zbitą butelkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki