FANDOM

BMO Smutny Zalążek Artykułu

Treść tego artykułu jest o wiele bardziej skromna niż pozostałych. Nie czekaj rozbuduj go, aby dorównał im jak najszybciej!

Coś Wielkiego to dziesiąty odcinek szóstego sezonu Pory na Przygodę, oraz sto sześćdziesiąty szósty ogółem.

Streszczenie Edytuj

Maja i Darren atakują Słodkie Królestwo. Królewna Balonowa wzywa wszystkie swoje oddziały do ratowania królestwa.

FabułaEdytuj

Maja wybudza Darrena ze snu i atakuje Słodkie Królestwo razem z nim. Królewna Balonowa zwołuje najsilniejszych ze swojej armii, by pokonać Maję. Gdy nie wie, co ma robić, woła Finna i Jake'a by jej pomogli, lecz ci tajemniczo znikają. Nie czekając na nich, atakuje Darrena z Dranem, lecz nie udaje jej się to. Kiedy Darren był bliski zabicia królewny, Maja powiedziała, że ma w sobie dużo energii, której potrzebuje. Po chwili Finn i Jake przylatują na Starożytnym Tandemie Wojennego Słonia, który znał Darrena, lecz zniszczył mu rękę. Słoń strzelił laserem w Maję i ona zapadła w śpiączkę. Królewna, aby to uczcić, postanowiła wyprawić przyjęcie. Słoń przyleciał do Finna, ale on kazał mu robić, co chce. Słoń poleciał do Mai i z nią porozmawiał, później zabrał ją i odleciał.

Lokacje Edytuj

PostacieEdytuj

Postacie Drugoplanowe Edytuj

ŚlimakEdytuj

CiekawostkiEdytuj

20140704-090012-32412130

Świętej pamięci Lemoniadek

  • Dranem w tym odcinku przeszedł gruntowne zmiany, od swojego ostatniego wystąpienia
  • Lemoniadek ginie w tym odcinku. Na końcu pojawia się specjalna dedykacja.
  • Odcinek jest zauważalnie podobny do anime „Shingeki no Kyojin” („Atak Tytanów”).
  • Nie wiadomo, jak Maja i Darren zdołali pokonać gwardzistów.
  • Starożytny Tandem Wojennego Słonia potrafił czytać w myślach.

GaleriaEdytuj

ZapowiedźEdytuj