Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Cytrusek (Zabawka)

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Cytrusek
Lemonsweet.png
Imię polskie: Cytrusek
Imię oryginalne: Lemonsweets
Rodzaj: Porcelanowa lalka
Status: Stłuczony
Właściciele: Cytryndorzy

Cytrusek to porcelanowa lalka, którą bawili się Cytryndorzy w odcinku "Another Five More Short Graybles" .

WyglądEdytuj

Jest bardzo podobny do Cytryndorów. Jest rozmiaru kilkunastu centymetrów. Ubrany jest w białą bufiastą koszulkę, granatowe również bufiaste spodenki, czarne buciki i białe skarpetki. Pod szyją ma zawiązaną granatową kokardę.

HistoriaEdytuj

Cytryndor i jego brat bawią się nim, w pudełku, który jest jego domkiem. Twierdzą, że jest to ich syn. Pierwszy z nich każe mu tańczyć, po czym łapie go za rączki i próbuje tańczyć, lecz Cytryndor 2 jest rozgniewany tym pomysłem, więc zabiera lalkę i kładzie ją do łóżka twierdząc, że chłopiec jest już zmęczony. Odchodzi na chwilę od stołu do szafy i wyjmuje szlafmycę, aby założyć go synowi, lecz zauważa, że jego brat znowu każe tańczyć Cytruskowi. Ten się wścieka i dochodzi do walki między braćmi czego wynikiem jest rozbicie małej cytrynki.

CiekawostkiEdytuj

  • Rozbicie Cytruska jest bezpośrednią przyczyną częściowego pożarcia Cytryndora 2 przez jego brata.
  • Cytryndor powiedział swojemu bratu, że Cytrusek go nie kocha.
  • Cytrusek ma swój domek, zrobiony z pudełka, w którym ma krzesło, gramofon i łóżko.
  • Cytryndorzy mieli całą gablotę pełną różnych czapeczek i ubranek dla swojej lalki.
  • Jeśli się dobrze przyjrzysz wśród czapeczek Cytruska znajduje się czapka Finna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki