Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Cytryndor

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Książe Cytryndor
100px-Earl.png
Cytryndor
Imię: Cytryndor
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa Słodyczanin
Zajęcie/Praca: Książe, Następca tronu w Słodkim Królestwie
Rodzina: Królewna Balonowa (Twórczyni, Przyrodnia Matka)

Cytryndor 2 (Klon/Brat)

Goliad (przyrodnia siostra)

Sztormo (przyrodni brat)

Głosu Użyczył: Waldemar Barwiński
Następna postać Alternatywny Finn

Cytryndor (ang. Lemongrab) to postać, która po raz pierwszy wystąpiła w odcinku Zbyt Młoda. Jest wytworem nieudanego eksperymentu Królewny Balonowej

Historia

Cytryndor tworzony.jpg

Stworzenie Cytryndora

Cytryndor jest jednym z nieudanych eksperymentów Królewny Balonowej. Nie udał się, ponieważ był bardzo drażliwy i charakterem nie przypominał Słodyczan, więc mógłby doprowadzić do wojny domowej lub upadku Słodkiego Królestwa. W odcinku "Zbyt Młoda" objął władzę w królestwie, ponieważ królewna była zbyt młoda, aby rządzić. Gdy została przywrócona do swojego poprzedniego wieku, musiał się wynieść. Powrócił w odcinku "Stworzyłaś Mnie", podglądał w nim śpiących Słodyczan, bo czuł się samotny. Balonowa próbowała go uszczęśliwić, nawet oddała mu trzech poddanych. Pomysł ten nie wypalił. Hrabia twierdził, iż ci nie akceptują jego zasad i musiał ich resocjalizować. Nie pomogła również próba nauczania go kultury Słodyczan. Koniec końców, KB postanowiła dla niego stworzyć drugiego Cytryndora. Ten dogadał się z oryginałem i razem zamieszkali w zamku. W odcinku "Loch tajemnic", wraz ze Słoniczką, Robciem, oraz BRCR'em został uprowadzony przez Lodowego Króla. Bojąc się, że umrze z głodu, chciał nawet go zjeść. Pojawił się później strasznie wychudzony w "Twoja wina", wraz z drugim Cytryndorem. Próbowali razem ze słodyczy, które dostali od Królewny Balonowej stworzyć podwładnych, chcieli podbić Słodkie Królestwo, aby mieć więcej słodkości. Ostatecznie Balonowa wymazuje im z pamięci przepis na eliksir ożywiający.

Wygląd

Jest jednym ze Słodyczan, którzy sylwetką są bardzo podobni do człowieka. Ma żółtą skórę, a jego głowa jest cytryną. Bardzo długi, spiczasty nos jest podobny do tego, który ma Lodowy Król. Jego język ma kolor zielony. Jego kończyny są patykowate, a tors przypomina żelka-groszka. Nie posiada palców u nóg. Nosi szary kombinezon, czarne buty i miecz w brązowej pochwie.

Ciekawostki

  • Ma pamięć fotograficzną.
  • Prawdopodobnie jest leworęczny.
  • W odcinku Stworzyłaś Mnie podglądał on śpiących słodyczan.
  • W tym samym odcinku zostaje przez Królewnę Balonową stworzony drugi Cytryndor, by ten pierwszy nie czuł się samotny.
  • Razem z Cytryndorem 2 w jednym z odcinku bawili się szklaną lalką podobną do nich.
  • Cytryndor ma w swoim zamku salę "resocjalizacji" czyli tortur.
  • Ma on również wiele pokoi z rękawicami baseballowymi (prawdopodobnie jest fanem basseballa lub kolekcjonuje je).
  • Miecz hrabiego może wytworzyć potężną falę dźwiękową zdolną powalić lub może nawet zabić osobę w którą uderzy.
  • Potrafił tworzyć cytrynki.
  • W odcinku Mystery Dungeon uderzył mieczem Lodowego Króla. Królowi nic się nie stało, ale do końca odcinka nie miał brody.
  • W odcinku Za Stara zjadł Cytryndora 2, który żył później w jego brzuchu.
  • Obydwaj Cytryndorzy mają po pięć palców.
  • W odcinku Cytrusek część 2 wybucha, przez muzykę Cytruska.
  • Jest niestabilny emocjonalnie.
  • Potrzebuje okularów do czytania.
  • Jest kanibalem.

Wygląd w odcinkach

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki