FANDOM

Człowiek Banan to postać, która wystąpiła w odcinku Nowa granica], gdzie przygotowywała się do lotu w kosmos. Ćwiczył gimnastykę w swoim domu. Finn chciał strzelić w niego kuszą, lecz ta uderzyła w ekran jego telewizora, gdy ten schylał się po pilot. Pojawia się również w Co drzemie w silniku?. Pomaga Finnowi i Jake'owi naprawić starą ciężarówkę, ponieważ jego hobby to mechanika. Dzięki wspólnej pracy nad autem zaprzyjaźniają się. Następnie występuje w odcinku Prezydent Morświn zaginął, gdzie również pomaga głównym bohaterom. Wbrew pozorom, to sąsiad Finna i Jake'a. Ponownie pojawia się w epizodzie Kometa, gdzie ratuje bohaterów z kosmosu i leci z nimi na ziemię.

Wygląd

Wygląda jak banan odkrojony do połowy z wycięciem na twarz, jak i również na kończyny. Ma duże czarne oczy. Kiedy pojawił się po raz pierwszy miał założony hełm astronauty, jednak z pewnością było to spowodowane planowanym wylotem w kosmos, gdyż w następnych odcinkach się z nim nie pojawia. Nie nosi żadnych ubrań z wyjątkiem ciemnych butów.

Banana Man splits.png

Człowiek Banan w hełmie

Cechy charakteru

Człowiek banan jest bardzo strachliwy, przeraził się niezmiernie, gdy zobaczył Jake'a i Finna. Jest samotny, lecz chciałby mieć kogoś na stałe. Zna się na nauce i mechanice, o czym świadczy rakieta przez niego zbudowana oraz ciężarówka, którą naprawił. Lubi tańczyć.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki