Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Człowiek Finn

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Finn the Human
1000px-Finn the Human title card-1-.jpg
Odcinek 1 sezon 5
Oryginalny tytuł Finn the Human
Polski tytuł Człowiek Finn
Premiera 12 listopada 2012Ziemia.png

11 października 2013Polska.png

Poprzedni odcinek Król Zły
Następny odcinek Pies Jake

Jest to pierwszy odcinek piątego sezonu serialu (kontynuacja ostatniego odcinka sezonu czwartego) oraz sto piąty ogółem.

Fabuła

Finn, Jake i Król Zły przenoszą się do wymiaru gdzie mieszka Prismo - istota spełniająca życzenia. Zły spełnił już swoje życzenie o "zagładzie wszystkich istot żywych". Finn także chce spełnić swoje życzenie : "żeby Król Zły nigdy nie istniał" i przenosi się do swojej Życzeniowej Rzeczywistości. 

Finn Martens i jego wierny pies wabiący się Jake siedzą w ogrodzie przed domem. Mama woła Finna i prosi go o sprzedanie ich jedynego muła Barbara, by zapłacić Gangowi Losu. Przez przypadek chłopiec odkrywa ukrytą jaskinię, w której znajduje bombę atomową przygniatającą szkielet białowłosego starca i szurniętą staruszkę z bronią laserową. Finn kradnie szkieletowi Magiczną Koronę i idzie sprzedać ją zamiast ukochanego muła. Gang Losu zabiera mu Koronę.

Jake ogląda to na ścianie TV Prismo, jednak z wyłączonym dźwiękiem. Magiczna istota i pies szybko się zaprzyjaźniają.

Bohaterowie

Ślimak

Ciekawostki

  • W tym odcinku Ślimak jest zwykłym ślimakiem, nie ma łapek którymi macha, ani oczu poniżej czułek, ani ust.
  • Dom Alternatywnego Finna jest uderzająco podobny do domu Śnieżnego Golema z odcinka Dziękuję. Możliwe, że to ten sam dom, tylko w innych równoległych wszechświatach.
  • W jednej scenie widać jak kometa przelatuje obok ziemi która jest pod osłoną lodu. Dzięki temu w alternatywnym świecie nie ma wyrwy ziemi.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki