Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Czarodziejscy Strażnicy

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czarodziejscy Strażnicy
WizardPoliceGroup.PNG
Imię: Czarodziejscy Strażnicy
Płeć: Mężczyzni
Wiek: Nieznany
Rasa: Czarodzieje
Zajęcie: Strażnicy
Debiut Tylko dla Czarodziejów

Pojawili się w odcinku Tylko dla Czarodziejów. Jest to grupa strażników, którzy chronią prawo czarodziejów. Oskarżyli Starogniota o udawanie czarodzieja oraz o kupowanie zaklęć w sklepie Ron James. Później Ron James wzywa czarodziejskich strażników gdyż dowiaduję się, że Finn,Jake oraz Królewna Balonowa nie są prawdziwymi czarodziejami. Czarodziejscy strażnicy włamują się do tajnego zebrania gdyż chcą znaleźć bohaterów. Natomiast później wysyłają Finna, Jake'a, Królewnę Balonową i Abraka-Daniela do Czarodziejskiego więzienia. Pod koniec odcinka chcą zatrzymać walkę pomiędzy Królewną Balonową a Abraka-Danielem, lecz zostają zamrożeni przez Czar na lód.

WyglądEdytuj

Czarodziejscy strażnicy są bardzo wysocy, umięśnieni oraz mają dosyć długie włosy w odcieniach brązu i rudości. Na oczach mają zielonkawe chustki ze złotymi diamentami. Posiadają również paski, łudząco podobne do opasek na oczach. Mają różne odcienie skóry od zielonego, złotego aż do niebieskiego. Na sobie mają dżinsowe spodnie, czarne kozaki oraz biały top. 

UmiejętnościEdytuj

Gdy ktoś złamie prawo to usuwają swoją chustkę z oczu i strzelają do swojej ofiary laserem. Mogą przekształcić daną osobę w drewniany kij. Mogą również strzelać z nadgarstków pomarańczową wiązką.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki