Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Czerwony tron

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czerwony tron
REDTHRONE.png
Oryginalny tytuł The Red Throne
Polski tytuł Czerwony tron
Premiera 10 Luty 2014 Ziemia.png

6 Października 2014 Polska.png

Poprzedni odcinek Roboblok
Następny odcinek Betty
Czerwony tron to czterdziesty siódmy odcinek sezonu 5 a także sto pięćdziesiąty odcinek ogółem.

StreszczenieEdytuj

Odcinek rozpoczyna się sceną, w której Królewna Ognia pomaga swoim poddanym. Urszula podaje jej herbatę, która tak na prawdę jest trucizną. Potem wpada Don John, który chce pomóc staremu znajomemu Ognistemu Królowi uwolnić się. Królewna Ognia traci siłę po herbacie. Do zamku wpada Cynamonek i pomaga królewnie uciec, a potem razem jadą do Domku na Drzewie. Gdy wjeżdżają, Finn jest zaskoczony wizytą byłej dziewczyny. Królewna prosi o pomoc w odzyskaniu Królestwa, a on się zgadza. Później w Ognistym Królestwie, Finn wyciąga swój stary kombinezon. Wpada do zamku i swoim ostrzem traw chce ściąć wszystkich, ale Królewna powstrzymuje go mówiąc, że nie chce, by się im coś stało. Są uwięzieni w celi, a Ogniowy Lord mówi Królewnie, że już niedługo wyjdzie za niego. Ona stanowczo zaprzecza, a zdenerwowany lord wszczyna bójkę z Ogniowym Królem. Cynamonek ratuje Finna i Królewnę, a poddani wychodzą z transu. Cynamonka trafia kula ognia i powoduje, że staje się dopieczony, a co za tym idzie - mądrzejszy. Wyznaje miłość Królewnie, a Finn mówi do siebie "Czy właśnie przegrałem z Cynamonkiem?".

BohaterowieEdytuj

Głowni BohaterowieEdytuj

Bohaterowie DrugoplanowiEdytuj

ŚlimakEdytuj

Ślimak pojawia się w celi obok Finna i Królewny Ognia

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedy Cynamonek został uderzony ogniem w twarz dopiekł się, przez co stał się mądrzejszy i mniej gapowaty.
  • Cynamonek ma swojego wilka, który umie latać.
  • Jest to drugi specjalny walentynkowy odcinek, pierwszym był odcinek Gorąca miłość.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki