Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Dom Marceliny

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dom Marceliny
Dom Marceliny.png
Dom Marceliny
Nazwa: Dom Marceliny
Właściciel: Marcelina
Mieszkańcy: Marcelina
Schwalb
Pająk
Lokacja: Jaskinia

Dom Marceliny – znajdujące się w jaskini na północ od Słodkiego Królestwa i zachód od Lodowego Królestwa mieszkanie, które należy do Królowej Wampirów, Marceliny. Mieszka w nim ze swoim zombie-pudlem Schwablem. Mieszkanie posiada kuchnię, łazienkę, salon oraz dużą sypialnię na piętrze. Pokój ten pełni również funkcję mini studia nagraniowego. Marcelina przebywa tam zazwyczaj gdy nie ma innych pilnych zajęć i gra na swojej gitarze basowej.

Historia

Dom Marceliny zostaje zbudowany w odcinku Eksmisja przez Finna i Jake'a po tym jak Marcelina wyeksmitowała ich z Domku na Drzewie. Jednak po tym jak Finn i Jake dowiedzieli się, że jaskinia w której mają swój nowy dom też należy do Marceliny, więc doszło do bójki pomiędzy nimi. Koniec końców Marcelina pogodziła się z Finnem i Jakiem i pozwoliła im zachować Dom na Drzewie, a ona zamieszkała w jaskini.

Występowanie

Ciekawostki

  • W domu Marceliny obok plakatów rockowych można znaleźć wiele obrazów (ikon) przypominających te z postaciami Maryi i Jezusa. Nie wiadomo, czy dla Marceliny mają jakieś znaczenie i czy jest ona religijna. Być może trzyma je jako "pamiątki" po dawnym świecie/Simonie.
    Ikona.png

    Obraz Maryi i Jezusa

  • Sofa w domu Marceliny nie nadaje się do siedzenia, bo jest niewygodna. Powodem jest to, że właścicielka głównie lewituje i nie korzysta z tego mebla.
  • W odcinku "Brakujący element" meble w kuchni są białe, choć we wcześniejszych odcinkach były czerwone. Prawdopodobnie Marcelina wyssała z nich kolor.
  • Obok domu Marceliny stoją cztery nagrobki.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki