Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Donek (Odcinek)

1440stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Donek
242px-Titlecard S1E21 donny.jpg
Sezon 1, Odcinek 21
Oryginalny tytuł: "Donny"
Premiera: 9 sierpnia 2010 Ziemia.png

16 lutego 2011 Polska.png

Kod produkcji: 692-018
Reżyseria: Larry Leichliter
Scenariusz: Kent Osborne
Niki Yang
Adam Muto
Poprzedni: "Miasto Dziwaków"
Następny: "Sługus"

Donek (ang. Donny) to dwudziesty drugi odcinek serialu Pora na Przygodę, a dokładniej dwudziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu. 

Streszczenie

Gdy Finn i Jake zauważają ogra o imieniu Donek który terroryzuje wioskę Domko-Ludzi, postanawiają zmienić jego życie nie wiedząc jakie ma to konsekwencje.

Opis

Finn i Jake są na patrolu bezpieczeństwa, gdy natknęli się na wioskę Domko-Ludzi. Na pierwszy rzut oka jest normalnie, ale nagle widzą ogra o imieniu Donek, który terroryzuje mieszkańców wioski. Finn zaczyna walczyć z Donkiem, kiedy Donek przerywa walkę i mówi do Finn'a, że jest bardzo dobry jak na przegranego. Jake widzi, że Finn jest smutny, więc zamienia swoje uszy w poroża i straszy nimi Donka. Finn chce bardzo pomóc ogrowi stać się dobrym chłopcem. Zaprasza Donka do Domku na drzewie. Gdy przychodzi, siada w fotelu i zaczyna grać na BMO. Przegrywając grę łamie kontroler w gniewie. Podczas próby ucywilizowania Donka poprzez śpiewania piosenki o empatii, Finn słyszy krzyki pochodzące z wioski Domko-Ludzi i udaje się tam, by sprawdzić co się dzieje. Jake zostaje w Domku na Drzewie i kontynuuje naukę Donka jak lepiej żyć. Gdy Finn zjawia się w wiosce, widzi parę Wilkojaków, które sieją spustoszenie w wiosce. W samą porę Finnowi udaje się wrzucić wilki do Starej Studni.

Wilkojaki tłumaczą Finn'owi, że bez Donka, który wytwarza wstrętnotlen (odstraszający wilkojaki) mogą spożywać Domko-Ludzi aż do momentu, kiedy Kosmiczna Sowa ich nie pożre. Finn biegnie z powrotem do Domku na Drzewie. Kiedy wchodzi widzi jak Donek i Jake grają razem na altówce. Finn mówi Jake'owi, że muszą zrobić z Donka łobuza. Chłopcy doprowadzają go do wioski Domko-Ludzi, gdzie wilkojaki sieją spustoszenie. Finn próbując wnerwić Donka więc mówi, że on i jego piosenki są głupie i choć stara się nie być palantem, nadal nim jest. Potem Domko-Ludzie i Wilkojaki go wyśmiali, więc Donek zaczął wytwarzać wstrętnotlen, który zaczął wypłaszać wilkojaki. Donek jest wściekły na Finn'a i Jake'a i znów zaczyna dokuczać Domko-Ludziom. Gdy Finn i Jake odchodzą, Donek mówi smutno Nigdy cię nie zapomnę.

Piosenki

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Ciekawostki

  • Na początku odcinka dowiadujemy się, że Finn i Jake byli członkami "Dzielnego Patrolu" założonego prawdopodobnie przez nich samych.
  • Jake nazwał Finna w tym odcinku "słodkim chłopcem w spodenkach".
  • BMO stwierdził, że jest niezdolna do odczuwania uczuć, lecz Donek bardzo go wkurza.
  • BMO ma pierwszą mówioną rolę.
  • Gdy Pan Bank zostaje uszkodzony okazuje się, że budynki to tylko muszle.
  • Kiedy BMO schodzi ze stołu, jego literki to BWO a nie BMO.
  • Ten odcinek pierwotnie miał się nazywać Ogr o imieniu Donek.

Ślimak

Ślimak pokazuje się obok Donka gdy strzela jajkami z kury w stronę Szopy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki