Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Duch muchy (odcinek)

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Baby-finn.jpg Ta strona jest dopiero w powijakach!
Ghost Fly
GhostFlyTitlecard.png
Oryginalny tytuł: Ghost Fly
Premiera: 28 października 2014 Ziemia.png

7 kwietnia 2015 Polska.png

Poprzedni odcinek: Joshua and Margaret Investigations
Następny odcinek: Wszystko z Jake'a

 Duch muchy jest to 17 odcinek 6 sezonu, a także 172 ogólnie.

StreszczenieEdytuj

Jake zabija muchę, a jej duch zaczyna nawiedzać Domek na Drzewie.Bohaterowie próbują pozbyć sie ducha z pomocą egzorcysty.

Fabuła Edytuj

Jake jest niezbyt dobrym humorze i zauważa, że mucha je jego zupę. Z muchy wychodzi duch i próbuje zabić bohaterów. Wzywają oni Miętówkę znanego z używania czarnej magii, jest on bezsilny w tej sprawie i rysuje kredą ochronny krąg, którego mucha nie potrafi przekroczyć. Duch Muchy nastawia pułapkę i Finn nie może się skusić zjada pokusę i staje się muchą. BMO zabija wtedy Jake'a i staję się on duchem. Duch muchy zaczyna go gonić gdy on rozlał zupę. Wtedy z zupy wychodzi jej duch i mucha ją wypija. Mogła wtedy spokojnie odejść ale Jake się zemścił i ją zabił. BMO przywołuje Jake'a do świata żywych.

BohaterowieEdytuj

ŚlimakEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to drugi odcinek Halloweenowy, pierwszym jest Ciarki.
  • Jest to drugi raz w serii kiedy Jake umiera.
  • W odcinku BMO zabił Jake'a
  • Miętówka występuje jako egzorcysta i specjalista od czarnej magii, jest to kolejnym przykładem i dowodem, na to, że Miętówka ma ciemną i tajemniczą przeszłość, związaną ze światem zmarłych i innymi demonistycznymi rzeczami.
  • Jake śpi na matercu w nadruki skrzypiec.
  • Gdy Jake przenosi sie do świata duchów (świata drugiego sortu) można zauwazyć ducha zmutowanej dwugłowej kaczki, ta sama, tylko żywa kaczka, występuje w intro PNP, w momencie pokazania domku na drzewie, i w kilku innych odcinkach.
  • Podczas gdy duch muchy goni Jake'a w świecie zmarłych, w pewnym momencie widoczne są dwa duchy kotów, możliwe, że były to duchy Pudełkowego Księcia i kota który podszywał sie pod księcia, w odcinku "Książe z pudełka".

GaleriaEdytuj

ZapowiedźEdytuj

Adventure Time - Ghost Fly (Sneak Peek)01:30

Adventure Time - Ghost Fly (Sneak Peek)

Więcej w Fandom

Losowa wiki