Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Dwie Najważniejsze Osoby

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dwie Najważniejsze Osoby
Titlecard S1E9 mytwofavoritepeople.jpg
Sezon 1, Odcinek 9
Oryginalny tytuł: "My Two Favourite People"
Premiera 3 maja 2010 Ziemia.png
5 lutego 2011 Polska.png
Kod produkcji: 692-004
Reżyseria: Larry Leichliter
Scenariusz: Pendleton Ward
Kent Osborne
Poprzedni: "Pora na Biznes"
Następny: "Wspomnienia z góry Kup Kup"

Dwie Najważniejsze Osoby (ang. My Two Favourite People) to dziesiąty odcinek serialu Pora na Przygodę, a dokładniej dziewiąty odcinek pierwszego sezonu.

Streszczenie

Jake stara się poprawić stosunek między Finnem a Panną Jednorożek po to, by spędzać z nimi więcej czasu.

Fabuła

Finn i Jake walczą z Rekinem i Kotem Nauką . Wkrótce uświadomił sobie, że miał spotkać się z Panną Jednorożek. Gdy do niej jedzie Robcio pyta się go, dlaczego jest smutny, a Jake odpowiada, że gdy bawi się z Finnem, tęskni za Panną Jednorożek, a gdy spędza czas z Panną Jednorożek, tęskni za zabawami z Finnem. Wtem Robcio mu mówi, żeby spędzał z nimi czas w tym samym czasie. Jake próbuje wypróbować pomysł, więc zabiera ich na piknik. Każe im opowiadać kawały. Kiedy Panna Jednorożek skończyła mówić swój żart, Finn powiedział, że mu się nudzi i chce z czymś powalczyć. Wtedy pies powiedział, że może wyłowią translator mowy, który jest na dnie jeziora. Po udanej wyprawie zdobywają translator. Jake przypina translator Jednorożkowi i wybiera tryb staruszka. W następnej scenie lecą na Pannie Jednorożek. Finn z nią rozmawia, a Jake siedzi z tyłu ogona, a potem spada. Nagle chłopak zauważa czarodzieja, który rozdaje magiczne pierścienie. Wkrótce tam podlatują, a pies ich szuka. Po rozmowie idą do domu. Nowi przyjaciele grają na BMO. Jake wzdycha, a Finn się go pyta czy pójdzie z Jednorożkiem na imprezę, ale on odpowiada, że nie idzie. Wkrótce postanawia ich znaleźć. Widzi ich, jak się ze sobą bawią. Następnie dzwoni do Tiffaniego. W następnej scenie widać ich jak grają razem na altówce, a Panna Jednorożek jest zazdrosna. Jake mówi, że Tiffany jest chłopcem. Potem rozmawia z Jednorożkiem, a Finn walczy z chłopcem. Niedługo do rozmowy dołącza Finn i mówi, żeby już na zawsze byli głupi.

Bohaterowie

Bohaterowie Główni:

Bohaterowie Drugoplanowi:

Ślimak

Ślimak w tym odcinku pojawia się za Finnem.

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy występuje tu translator mowy używany przez Jednorożki.
  • Jednak translator nie jest oryginalny.
  • Dowiadujemy się, że Panna Jednorożek może zmieniać kolory elementów otoczenia (np. rzeki)
  • Finn mówi, że nie może ściągnąć magicznych pierścieni, ale w następnej scenie już ich nie ma.
  • Finn ma pięć palców.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki