Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Dziewczyny Finna

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Baby-finn.jpg Ta strona jest dopiero w powijakach!

Ten związek trwał krótko. Trudno powiedzieć, że nawet był prawdziwy. W odcinku "Śmiertelny upadek" po zamienieniu się Królewny Balonowej w 13-latkę zadurzyła się w Finnie, lecz w odcinku "Zbyt młoda" królewna znów stała się 18-latką i przestała już się z nim podkochiwać. 

Finn po spotkaniu z KO po prostu zaczął ją kochać, więc spróbował zdobyć jej serce. Udało się im, chociaż w odcinku "Earth & Water" powiedziała, że już nie będą ze sobą chodzić. W późniejszych odcinkach znów próbował zdobyć jej serce, lecz niestety w "Czerwony tron" królewna powiedziała że już nic do niego nie czuje.

  •  Roselinen - (w odcinku "Puhoy") Trudno nazwać to związkiem gdyż był to jedynie sen Finna, którego prędko zapomniał. Jednak w trakcie tego jakże realistycznego snu Finn zdołał nie tylko się zakochać ale także zbudować dom, założyć rodzinę, zestarzeć się i ,,umrzeć" u boku ukochanej. W poduszkowym świecie związek ten trwał wiele lat jednak w prawdziwym nie dłużej niż kilka godzin.Związek zakończył się gdy Finn się obudził (czyli umarł w świecie poduszek) a został przez niego zapomniany zaraz po tym gdy zadzwoniła do niego Królewna Ognia.    

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki