FANDOM

Niewyemitowane2.png "Finn... podejdź"~Król Zły, odc. Śmiertelne zło

Ten odcinek nie został wyemitowany z powodu nieodpowiednich treści, a sam artykuł jest przypuszczalnym tłumaczeniem, które nie jest do końca potwierdzone.

Escape From The Citadel to drugi odcinek 6 sezonu Pory na Przygodę, oraz sto pięćdziesiąty ósmy ogółem. Niewyemitowany w Polsce.

StreszczenieEdytuj

Król Zły zostaje zamknięty w krysztale i przeniesiony razem z Finnem i Jakem do Kryształowej Cytadeli. Tam znajdują Ojca Finna. Jednak Zły w tym czasie uwalnia się. A przy okazji uwalnia innych złoczyńców. Kryształowi strażnicy zaczynają niszczyć więźniów, w tym czasie z Króla Złego schodzi skóra Bilego i wygląda jak szkielet. Finn na szczęście za pomocą magicznej mazi zamienia Króla w dziecko. Ojciec Fina wraz z więźniami próbuje uciec. Finn nie chce znów stracić ojca i postanawia złapać drzewo na którym ma odlecieć jego ojciec. Ostrze z trawy zmienia rękę Finna w wielką ciernistą dłoń, jednak dłoń się zrywa w wyniku czego Finn traci ramię. Na koniec odcinka Król Zły zostaje oddany w ręce Słoniczki i Pana Świni jako adoptowane dziecko.  

Postacie Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żeby trafić do Kryształowej Cytadeli, Martin musiał popełnić jakąś poważną, kosmiczną zbrodnie.
  • Po mimo tego że Prismo miał kluczową role w poprzednim odcinku, to w tym nie zostaje nawet wspomniany.
  • Ten i poprzedni odcinek nie zostały wyemitowane w Polsce, co wywołało spore zamieszanie. Fani nie wiedzieli dlaczego Finn nie ma ramienia, Król Zły jest dzieckiem, czemu bohaterowie wskrzeszają Prismo i skąd Finn zna swojego ojca.

ŚlimakEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki