Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Escape From The Citadel

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Escape from the Citadel
Titlecard S6E2 escapefromthecitadel.png
Tytuł Escape From The Citadel
Sezon 6
Premiera 21 kwietnia 2014 Ziemia.png

Niewyemitowany Polska.png

Poprzedni odcinek: Wake Up
Następny odcinek: Kubuś II
"Escape From The Citadel" to drugi odcinek 6 sezonu oraz sto pięćdziesiąty ósmy ogółem. Niewyemitowany w Polsce.

StreszczenieEdytuj

Król Zły zostaje zamknięty w krysztale i przeniesiony razem z Finn'em i Jakem do Kryształowej Cytadeli. Tam znajdują Ojca Finna. Jednak Zły w tym czasie uwalnia się. A przy okazji uwalnia innych złoczyńców. Kryształowi strażnicy zaczynają niszczyć więźniów, w tym czasie z Króla Złego schodzi skóra Bilego i wygląda jak szkielet. Finn na szczęście za pomocą magicznej mazi zamienia Króla w dziecko. Ojciec Fina wraz z więźniami próbuje uciec. Finn nie chce znów stracić ojca i postanawia złapać drzewo na którym ma odlecieć jego ojciec. Ostrze z trawy zmienia rękę Finna w wielką ciernistą dłoń, jednak dłoń się zrywa w wyniku czego Finn traci ramię. Na koniec odcinka Król Zły zostaje oddany w ręce Słoniczki i Pana Świni jako adoptowane dziecko.  

Postacie Edytuj

Postacie drugoplanowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żeby trafić do Kryształowej Cytadeli, Martin musiał popełnić jakąś poważną zbrodnie.
  • Po mimo tego że Prismo miał kluczową role w poprzednim odcinku, to w tym nie zostaje nawet wspomniany.
  • Ten i poprzedni odcinek nie zostały wyemitowane w Polsce, co wywołało, spore zamieszanie. Fani nie wiedzieli dlaczego Finn nie ma ramienia, Król Zły jest dzieckiem, czemu bohaterowie wskrzeszają Prismo i skąd Finn zna swojego ojca.

ŚlimakEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki