Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Fionna

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Fionna
Ten artykuł był artykułem miesiąca.
Fionna
At 174x252 fionna.png
Imię: Fionna
Płeć Kobieta
Wiek: 15
Rasa: Ludzie
Zajęcia/Praca: Bohaterka, poszukiwaczka przygód
Rodzina: Cake (Przybrana Siostra)
Głosu Użyczyła: Julia Kołakowska

Fionna to fikcyjna postać i wersja żeńska Finna, stworzona przez Lodowego Króla, w jego opowieści. Ona i inne postacie ze zmienioną płcią wystąpiły w odcinku Fionna i CakeMały Łobuziak, chwilowo w Loch Tajemnic, w komiksie Fionna i Cake, a także w The Prince Who Wanted Everything. Często towarzyszy jej przybrana siostra Cake. Jej największym wrogiem jest Lodowa Królowa.  Występowała też w Sferze Wyobraźni Lodowego Króla.

Opis

Oficjalna biografia

Fionna jest człowiekiem, a zarazem alternatywną, żeńską wersją Finn'a, która w swej walce z Lodową Królową jest tak samo dzielna, żądna przygód i odlotowa jak jej męski odpowiednik.

—Oficjalna strona serialu

Wygląd

Jej oczy to zazwyczaj czarne kropki, lecz w przybliżeniu są niebieskie. Posiada króliczą czapkę podobną do czapki Finna, z której wystaje blond kosmyk. Najprawdopodobniej jest to jej grzywka. W przeciwieństwie do jej pierwowzoru czapka nie zasłania jej szyi. Nosi jasnoniebieską koszulkę, ciemnoniebieską spódniczkę, białe podkolanówki z dwoma niebieskimi paskami na górze i czarne pantofle. Ma także zielony plecak, tak jak Finn.

Relacje

  • Cake - to jej przybrana siostra. Zawsze trzymają się razem bez względu na wszystko. W odcinku​ Bad Little Boy Fionna odpycha Marshalla aby pomóc Cake która leży w krzakach.
  • Marceli - Fionna zdaje się być zainteresowana chłopcem, w odcinku Bad Little Boy, choć są raczej tylko bliskimi przyjaciółmi. Chociaż widać większe zainteresowanie nim niż Balonowym..
  • Lodowa Królowa - to wróg Fionny i Cake. Fionna bardzo jej nie lubi i uważa ją za starą wiedźmę bez znajomych.
  • Balonowy Książę - Fionna bardzo go lubi, lecz tak jak w przypadku Finna i Królewny Balonowej nic między nimi nie będzie. W odcinku Fionna i Cake ,,Książę,, zaprasza Fionnę na randkę, a ona bardzo się z tego cieszy.

Ciekawostki

  • Fionna to jedyna ludzka (o kształtach człowieka) dziewczyna w wieku do 14 lat występująca w Porze Na Przygodę.
  • W różnych komiksach na stronie Deviantart, przygoda Fionny i Cake kończy się tym, że Fionna i Marceli są razem, jednak czasem Fionna spotyka Finna .
  • Fionna ma piękne blond włosy tak jak Finn, lecz woli je trzymać pod czapką.
  • W komiksie dostała miecz od Balonowego Księcia (podobny do miecza świetlnego, rączka taka sama i sposób uruchamiania). Można nim spełniać drobne życzenia.
  • Natasha Allegri powiedziała, że sukienka, którą zaprojektowała dla Fionny, została zainspirowana suknią Księżniczki Serenity z anime Sailor Moon.
  • Chociaż pierwowzór damskiej wersji - Finn kochał się w Królewnie Balonowej ( i w Królewnie Ognia), Fionna wykazuje większe zainteresowanie Marcelim.

Więcej w Fandom

Losowa wiki