Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

GOLB

1513stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

GOLB to postać pojawiająca się przez chwilę w odcinku "Wśród Poduszek". Gdy stary Finn umiera w poduszkowym świecie, odbija się od języka GOLB'a i trafia do Jake'a. Jest też wspomniany w odcinku "Zapomniałeś kółka " gdzie jest powiedziane że GOLB wielokrotnie atakował Marsa, ale zawsze był odpierany. Podczas jednego z ataków zabrał z sobą Margles, żonę Magicznego Gościa. Po zniknięciu swojej małżonki, Magiczny Gość szukał jej dosłownie wszędzie; Zwiedził wszystkie wymiary, a nawet dostałaś się do pokoju czasu Prismo i zażyczył sobie od niego by przywrócił mu jego Margles. Niestety, mistrz życzeń nie mógł tego zrobić. Może to oznaczać że moc GOLBA jest nawet większa od wszechmocnego Prismo.

Wygląd Edytuj

GOLB jest ogromnym czerwonym pomnikiem o czterech olbrzymich oczach. Ma wielki fioletowy język, duże zęby i dziąsła. Głowa GOLB'a jest wykonana z dwóch kształtów geometrycznych: sześcianu przykrytego piramidą. Jest on otoczony przez zielone kostki w środku pustkowia.

Ciekawostki Edytuj

  • Kształt jego głowy, jego kolor i jego nazwa jest podobna do Grob Gob Glob Grod, to znaczy że może być z nim związany.
  • GOLB został zaprojektowany przez Toma Herpich.
  • Taki sam kształt ciała jak głowa GOLB'a miał Jake w grze w odcinku "Strażnicy Promieni Słońca".
  • Jego atak został odparty przez Margles.
  • Istnieje teoria że jest on jednym z starożytnych potworów opisywanych przez Króla Złego w odcinku Złote Gwiazdki.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki