Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Gang Szczeniaków

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gang Szczeniaków
250px-Pup Gang-1-.png
Od lewej: Twardy, Jamajka, Blombo
Nazwa: Gang Szczeniaków
Płeć: Mężczyźni
Wiek: Ok. 10 lat
Rasa: Słodyczanie
Zajęcie/praca: Liczne kradzieże i łobuzowanie
Debiut: Stworzyłaś Mnie
Imiona od lewej Twardy, Jamajka i Blombo
Gang Szczeniaków (ang. Pup Gang) jest to grupa przestępców w Słodkim Królestwie. Ludzie nienawidzą ich za to, że są
Adventure-time-you-made-me-online-855.png

Gang szczeniaków przed Cytryndorem

wyszczekani i często kradną. Wystąpili w odcinku Stworzyłaś Mnie. W tym odcinku zgodzili się służyć dla Cytryndora w zamian za wykasowanie ich złych uczynków. Niestety gang sprzeciwił się władcy i za karę ten ich torturował. Na szczęście Finn, Jake i Królewna Balonowa ich uratowali. Pojawili się ponownie w odcinku Breezy, na imprezie Królewny Balonowej.

Wygląd Zewnętrzny

Każdy z nich jest niebieski, tylko w różnych odcieniach tego koloru. Wszyscy są niscy, pyzaci oraz noszą kolorowe stroje wzorowane na raperskich. Ich przywódca Jamajka który nosi dodatkowo zieloną czapkę krasnoludka i ciemne okulary. Najmniejszy z nich, Blombo, bez przerwy słucha muzyki. 

Cechy charakteru

Gang był bardzo wyszczekany. Nie chcieli słuchać Cytryndora. Często kradli i łobuzowali. Posługiwali się slangiem (jak to zwykle robią takie gangi). Ale mieli także dobre cechy. Zażądali od Królewny Balonowej pięniędzy w zamian za pójście do zamku Cytryndora, aby odwdzięczyć się swym matkom za opiekę w czasie wczesnego dzieciństwa.

Ciekawostki

  • Kiedyś rzucili w Jake'a piłką do kosza, ponieważ jak to powiedzieli, jest stary i mu się należało. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki