Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Gareth

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gareth
Skskimage.jpg
Imię: Gareth
Płeć: Mężczyzna
Wiek: ok 20-30
Rasa: Humanoid
Zajęcie\Praca: Złodziej, lowelas
Debiut One Last Job

Gareth, znany jako Kochaś, to jeden z członków byłego gangu Jake'a. Ma specyficznie dużą, żółtą głowę. Jest również postacią, która jako jedna z niewielu ma szczegółową twarz. Dzięki tejże twarzy może uwodzić kobiety. Poznajemy go w momencie randki z Panną Lizak. Gareth przedstawił się jej jako Branard. Następnie powiedział jej, że jest bardzo sławny, a Panna Lizak go kocha (w tym momencie zaczęła się hipnoza), bo "jest pod urokiem twarzy Garetha". Panna chce oddać Garethowi wszystko, to by się udało, gdyby nie telefon od Jake'a Przestępcy...

WyglądEdytuj

Ma bardzo dużą, żółtą głowę, w proporcji do reszty ciała. Jego twarz znacznie różni się od twarzy postaci PNP. Podobnie jak Abraham Lincoln ma o wiele więcej szczegółów, jego uszy również są o wiele dokładniej narysowane. Gareth ma również bardzo duże, czarne oczy, które bardzo ułatwiają mu hipnozę.Jest ubrany w różowo-zieloną koszulkę,granatowe spodnie i zegarek.

ZdolnościEdytuj

Hipnotyzuje kobiety, okłamuje je, a następnie rzuca na nie urok swojej twarzy, one we wszystko mu wierzą i robią wszystko, co Gareth powie.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki