Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Giuseppe

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Giuseppe
DŻUUUUUUZEEEEEEPPEEEEEEE.png
Imię: Giuseppe
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Czarodziej
Zajęcie: Nieznane
Rodzina: Nieznana
Debiut: Thanks for the Crabapples, Giuseppe

Giuseppe to postać, która pojawiła się w odcinku "Thanks for the Crabapples, Giuseppe".

WyglądEdytuj

Giuseppe jest koloru bladofioletowego, a na jego głowie widać kilka pojedynczych białych włosków. Jego skóra jest pomarszczona, co może świadczyć o tym, że jest on bardzo stary. Wyglądem przypomina Goblina, jednak ma zaokrąglone uszy i krótki nos. Nie nosi ubrań, nie licząc brązowej przepaski na biodrach.

CharakterEdytuj

Giuseppe jest bardzo pomocny dla innych. Pomógł wydostać się czarodziejom z tonącego autobusu.

ZdolnościEdytuj

Giuseppe potrafi czarować i zmieniać się w dziwny, niebieski pył, ale nie wiadomo, czy po zmianie potrafi z powrotem zmienić się w czarodzieja.

HistoriaEdytuj

Giuseppe po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Thanks for the Crabapples, Giuseppe" jako jeden z czarodziejów podróżujących autobusem, jednak zniknął po tym, jak wyszedł z niego pozrywać owoce z drzewa. Później pojawił się, gdy autobus czarodziejów wpadł do wody i utknął. Giuseppe uratował ludzi w autobusie, po czym zmienił się w niebieski pył.

CiekawostkiEdytuj

  • Wyglądem przypomina Golluma z uniwersum J. R. R. Tolkiena.
  • Tak naprawdę nie nazywa się "Giuseppe", ponieważ to Lodowy Król dał mu to imię.
  • Pisał na papierze toaletowym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki