FANDOM

Grob Gob Glob Grod są to marsjanie, a także bogowie Krainy Ooo. Po raz pierwszy pojawili się w odcinku "Synowie Marsa". Są to starsi bracia i siostry Magicznego Gościa.

WyglądEdytuj

Grob Gob Glob Grod mają długą ciemnoróżową szatę i hełm. Ich twarze różnią się odcieniami różowego. Ich głowy lewitują nad ciałem w hełmie przypominającym kamień szlachetny. Kiedyś mieli włosy. Są bardzo wysocy i dość szczupli. Gdy liczyć twarze, są cztery.

HistoriaEdytuj

Ich historia nie jest do końca znana, wiadomym jest iż wygnali oni swego młodszego brata, Magicznego Gościa do Krainy Ooo za jego zbrodnie na Marsie. Pokonali również Orgalorga i zesłali go na Ziemię. Nie wiadomo czemu są czczeni przez mieszkańców Krainy Ooo, ani jakie mają dla nich znaczenie. 

Pojawiają się ponownie w odcinku Kosmiczny Lot. Poświęcają się dla dobra Marsa, oraz z pełną prędkością uderzają w kometę która jest w rzeczywistości statkiem sterowanym przez Martina.

W odcinku Zwykły gość okazuje się że uderzenie w statek Martina ich nie zabiło ale ich ciało się rozpadło, a głowy zaczęły orbitować wokół Ziemi.

UmiejętnościEdytuj

Umiejętności tych bożków nie są do końca znane, za pewne są bardzo potężni, potężniejsi od Magicznego Gościa.

RelacjeEdytuj

  • Abraham Lincoln - Grob Gob Glob Grod to przyjaciele króla Marsa Abrahama Lincolna, nie wiadomo od jak dawna się znają i czy pomogli mu w zdobyciu tronu. O ich przyjaźni można się dowiedzieć pod koniec odcinka Synowie Marsa gdzie, któryś z braci i sióstr mówi o tym iż stracił nie tylko króla, lecz też przyjaciela.
  • Magiczny Gość - Grob Gob Glob Grod to starsi bracia i siostry Magicznego Gościa, lecz niespecjalnie się lubią, ponieważ ich brat uczynił wiele złego na Marsie i musieli go przez to wygnać, ale mieli nadzieje, że powróci on do normalności. Właśnie przez niego wyłysieli.

CiekawostkiEdytuj

  • Grob Gob Glob Grod to tak naprawdę cztery osoby.
  • Mimo iż wszyscy czterej bożkowie są czczeni przez mieszkańców krainy Ooo, przeważnie słychać jak mówią "Oh my Glob!" (po polsku tłumaczone jako "O mój Broże!") może to znaczyć, że Glob jest najpotężniejszy lub najważniejszy z całej czwórki.
  • Są to starsi bracia i siostry Magicznego Gościa.
  • Są przyjaciółmi Abrahama Lincolna.
  • Są łysi przez klątwę Magicznego gościa. Przez to nosili hełm.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki