FANDOM

Grudki
250px-LS Mom Dad trans
Nazwa: Grudki
Władca: Król Grudkowego Kosmosu
Królowa Grudkowego Kosmosu
Ważniejsze Postacie: Melissa
Królewna Grudkowego Kosmosu
Brad
Teren Występowania: Grudkowy Kosmos
Debiut w: Tarapaty w Grudkowym Kosmosie

Grudki (ang. Lumpy Space People) mieszkają w tak zwanym Grudkowym Kosmosie, opuszczenie go jest możliwe tylko za pomocą portalu (czyli żaby na grzybie), który podlega hasłu. Mieszkańcy Grudkowego Królestwa potrafią latać. Wyjątkiem jest para królewska i KGK, którzy potrzebują specjalnych kryształów do latania.Mogą łatwo zamieniać inne stworzenia w grudki.

Wygląd

Przypominają małe, kolorowe chmurki z rękami. Zazwyczaj nie mają nóg, wyjątkiem jest Brad. Grudki wystepują zazwyczaj w ciepłych pastelowych kolorach. 

Zachowanie

Zachowaniem bardzo przypominają współczesnych ludzi. KGK zachowuje się jak przeciętna współczesna nastolatka, miewa wahania nastrojów, lubi bale maturalne oraz inne imprezy, rywalizuje z innymi rówieśniczkami. Podobnie jak większość mieszkańców Grudkowego Kosmosu.

Ciekawostki

  • Kiedy mieszkańcy Grudkowego Kosmosu pobierają się, zostają połączeni w jedno ciało z dwiema głowami.
  • Posiadają kły które wydzielają jad zmieniający inne stworzenia w Grudki.
  • Pendleton Ward wspomniał, że Grudki wykonane są z napromieniowanego pyłu gwiezdnego.
  • Mieszkańcy mogą pozbyć się grudek, za pomocą antidotum na znajdującego się na Romantycznym Wzgórzu, którego pilnują  tzw. "pozerzy gładkości".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki