Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Hambo

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Hambo
Hambo transparent.png
Nazwa Hambo
Rasa Pluszak zabawka
Wiek +1000
Debiut Wspomnienia wspomnień
Posiadacz Marcelina

Hambo - ulubiony miś-pluszak Marceliny. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Wspomnienia Wspomnień". Marcelina bardzo go kocha. W odcinku "I Remember You" możemy się dowiedzieć, że Szymon Petrikov dał jej go, kiedy samotnie płakała na ulicy. Od tamtej pory Szymon opiekował się nią.

Wygląd

Hambo ma długie kończyny, ale jego tułów i głowa są małe i okrągłe. Kolor misia był kiedyś czerwony, jednak z biegiem czasu zaczął blaknąć i stał się jasno-fioletowy. Nie ma oka, a na jego ciele widać kilka dziur, z których wylatuje puch. Ma przyszywane niektóre części ciała, na lewej nodze ma bandaż. Jest cały brudny.

Ciekawostki

  • Ash, były chłopak Marceliny, sprzedał go, żeby kupić sobie magiczną różdżkę, jednak później wampirzyca odzyskała pluszaka i rzuciła Asha.
  • Występuje na karcie tytułowej Simon & Marcy.
  • Został kupiony przez Maję, lecz Marcelina odzyskała go z pomocą Królewny Balonowej.
  • Królewna Balonowa wymieniła koszulkę, którą dostała od Marceliny w zamian za Hambo.
  • W odcinku Betty Marcelina oddała Hambo Simonowi, żeby mógł ostatni raz zobaczyć Betty.
  • Mała Marcelina z Hambo w Simon & Marcy
  • Marcysia i Hambo w Wspomnienia Wspomnień
  • Simon wręcza Marcysi Hambo (I Remeber You)
  • Hambo w tytułowym obrazie Simon & Marcy
  • Marcelina i Hambo w odcinku "Sky Witch"

Więcej w Fandom

Losowa wiki