FANDOM

Medal

Artykuł Miesiąca
Ta strona została wybrana przez społeczność w comiesięcznym głosowaniu i otrzymała miano "Artykułu Miesiąca".

Hambo to ulubiony miś-pluszak Marceliny. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Wspomnienia wspomnień. Marcelina bardzo go kocha. W odcinku Pamiętam Cię możemy się dowiedzieć, że Szymon Petrikov dał jej go, kiedy samotnie płakała na ulicy. Od tamtej pory Szymon opiekował się nią.

Wygląd

Hambo ma długie kończyny, ale jego tułów i głowa są małe i okrągłe. Kolor misia był kiedyś czerwony, jednak z biegiem czasu zaczął blaknąć i stał się jasno-fioletowy. Nie ma oka, a na jego ciele widać kilka dziur, z których wylatuje puch. Ma przyszywane niektóre części ciała, na lewej nodze ma bandaż. Jest cały brudny.

Ciekawostki

  • Ash, były chłopak Marceliny, sprzedał go, żeby kupić sobie magiczną różdżkę, jednak później wampirzyca odzyskała pluszaka i rzuciła Asha.
  • Występuje na karcie tytułowej odcinka Szymon i Marcysia.
  • Został kupiony przez Maję, lecz Marcelina odzyskała go z pomocą Królewny Balonowej.
  • Królewna Balonowa wymieniła koszulkę, którą dostała od Marceliny w zamian za Hambo.
  • W odcinku Betty Marcelina oddała Hambo Szymonowi, żeby mógł ostatni raz zobaczyć Betty.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki