Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Hierofant

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Hierofant
Hierophant.png
Imię: Hierofant
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Wampiry
Zajęcia/Praca: Nieznana
Hierofant to były wampir i członek trybunału Króla Wampirów.

Historia Edytuj

Marcelina przed wiekami, walczyła z Hierofantem i innymi wampirami w celu ochrony ludzi. Przez większość czasu bitwy, unikał otwartego starcia, przybierając wygląd Schwabla, dopóki ludzie go nie przejrzeli. Marcelina podczas krótkiej ale zaciętej walki pokonuje go i zabiera jego moc.

Gdy on i reszta trybunału została omyłkowo wskrzeszona przez Bonnibel, pojawił się wraz z innymi w lesie. Podczas narady, Hierophant uważał że wampiry powinny powrócić do do tradycyjnych zasad życia, co według Króla Wampirów było by tylko powodem ich ponownego upadku. Gdy został poniżony przez Króla, wyruszył żeby znaleźć Marcelinę i połączyć z nią siły żeby obalić Króla.

Jakiś czas później, spotyka Króla Ooo i Crunchy. Wypytując ich o miejsce pobytu Marceliny w końcu dowiaduje się że mieszka ona teraz w domu Bonnibel. Gdy Hierofant odwiedza dom, pyta się Miętówki czy może wejść. Lokaj śmieje się z wampira mówiąc że jest staromodny, bo nie ma pozwolenia na wejście do domu. Zirytowany wampir sam łapie zapach Marcelinę i resztę łowców.

Wampir znajduje Marcelinę, Finna, Jake i Bonnibel. W trakcie walki wampir zatruwa Marcelinę, Jake jednak tworzy z siebie domek i reszta łowców się w nim chowa. Wampir przez to że jest "staromodny" znów nie może wejść do środka. Hierofant zaczyna rozmawiać z Marceliną na temat obalenia Króla, ale gdy Marcelina stawia jako warunek pokoju nie ssanie krwi innych, wampir jest oburzony i atakuje Marcelinę. Crunchy nagle wybiega z lasu i popycha go wprost do domku, jako że nie został zaproszony, od razu umiera. Marcelina ponownie pochłania jego moc przemiany.

Zdolności Edytuj

  • Przemiana: Potrafi przekształcić każda cześć swojego ciała w co tylko chce. Cechy istoty w która się przekształca zostaje, np. trucizna.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest bardzo tradycyjnym wampirem i przestrzega starożytnych zasad wampirów takich jak np. musi dostać pozwolenia na wejście do domu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki