FANDOM

Jake Jr. to jedno z dzieci Panny Jednorożek i Jake'a. Z wszystkich szczeniaków to ona najbardziej docenia ojca. Mimo imienia jest dziewczynką.

WyglądEdytuj

Posiada wygląd zarówno Panny jak i Jake'a. Z Jednorożek posiada barwną skórę oraz włosy, natomiast ciało przypomina ciało Jake'a. Dodatkowo może rozciągać swoje włosy, podobnie jak Jake swoje ciało. Rozróżnią ją brak oczu i ust, chodź czasami je widać, a na ich miejscu widać guzki. Ma także różowo-niebieską spinkę do włosów.

Rola w odcinkachEdytuj

W tym odcinku przychodzi na świat i Jake się nią opiekuje.

Jake Jr. udaje porwanie, po to by Jake okradł skarbiec. Po tym jak się o tym dowiaduję, rozmawia z nią na ten temat. Ona odpowiada że chce być taka jak on, w przeszłości. Natomiast on mówi jej że to złe i że nie powinna tego robić.

W jednej z opowieści, Finn i Jake budują dla niej machinę czasu. Na końcu odcinka, gdy Cynamonek się włamuje do domku na drzewie, wyłączą alarm i daje lampkę Cynamonkowi.

Jest na ślubie Słoniczki oraz Pana Świni.

Pojawia się z innymi szczeniakami.

CiekawostkiEdytuj

  • Pod koniec odcinka Tata Jake mówi "Suhag!" co znaczy "Matematycznie!".
  • Jake Jr. pojawia się w odcinku Ostatni Skok. Gdy Jake pyta się, ile ma lat, ona odpowiada, że 22.
  • Jake Jr. najczęściej pojawia się w serialu ze wszystkich dzieci Jake'a.
  • Po internecie krążyła plotka, że Jake Jr. ma zdeformowaną twarz przez to, co Ricardio zrobił Pannie Jednorożek w odcinku Panna Jednorożek i Coś, jednak Steve Wolfhard z ekipy PnP zaprzeczył wszystkiemu na twitterze.
  • Po odcinku Joshua i Margaret można sądzić że twarz Jake Jr. wzięła się od twarzy Shape-shifter'a, który przekazał geny Jake'owi, a ten jej.
  • Jako pierwsza ze szczeniaków zaczęła mówić.
  • Jako jedyna nie ma rogu na głowie, lecz z tyłu (niekiedy nie ma wcale).

Galeria Edytuj