Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Jasio

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jasio
Johnny.jpg
Imię Jasio
Rasa Grudki
Płeć Mężczyzna
Wiek ok. 18, taki sam jak KGK
Praca/Zajęcie prowadzi firmę dostarczającą grudkowy gaz
Debiut Nie w porę
Następna postać Basia
 Jasio to (były) chłopak KGK, który pojawia się w odcinku "Nie w porę". Znali się już od liceum, kiedy to razem robili doświadczenia w szkole. KGK nazywała go wówczas "Brzydki Jasio", jednak jak sama stwierdziła, że teraz nie może już nazwać go brzydkim.

KGK spotkała Jasia w barze, gdy topiła swe smutki w soku po ogórkach kiszonych. Między nimi od razu zaiskrzyło. Jak się dowiadujemy z jego opowieści, prowadzi swoją własną firmę, która zajmuje się bąbelkowaniem i sprzedawaniem grudkowego gazu. Przybył do Słodkiego Królestwa, by pozyskać nowych klientów i rozszerzyć działalność. Po mile spędzonych chwilach, KGK wmówiła sobie, że Jasia zdradza ją z Balonową (podczas gdy ten, rozmawiał o biznesie), więc postanowiła użyć wynalazku KB i przenieść się w czasie, by zyskać drugą szansę. Niestety Jasiek przenosi się do innego wymiaru, widzi obraz przez kulę (podobnie jak widz, przez całe trwanie Nie w porę), lecz jego nie da się zobaczyć.

WyglądEdytuj

To zwykła, garbata, ciemnoniebieska grudka. Jest nieco mniej grudkowy od innych grudek, pewnie dlatego KGK nazywała go 'Brzydkim Jasiem'. Od spotkania z KGK w tawernie, siedzi prosto, jest uśmiechnięty i pewny siebie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki