Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Joshua

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Joshua
Joshua.png
Imię: Joshua
Płeć Mężczyzna
Wiek: † - zmarły
Rasa: Pies
Zajęcia/Praca: Nieznane
Rodzina: Margaret (Żona)† Jake (Syn) Jermaine (Syn) Finn (Przybrany Syn)

Joshua jest magicznym psem, ojcem braci, Jake'a, Finn'a i Jermaine'a. On i jego żona Margaret zaadoptowali Finn'a, gdy był niemowlakiem. Mówi w stylu lat czterdziestych. Jest on psem, który chce, żeby jego synowie walczyli i nigdy się nie poddawali. Jego pierwsza główna rola przypadnie na odcinek Joshua i Margaret, który opowiada historię przed narodzinami Jake'a.

Śmierć

Śmierć Joshuy i jego żony została potwierdzona przez twórców, jednak nie podali powodu ich śmierci. W odcinku W Lochu Tatusia na hologramowej wiadomości widać jak Joshua jest atakowany przez wielkiego potwora, jednak prawdopodobnie to nie była przyczyna jego śmierci, ponieważ wiadomość była nagrana, gdy Finn był niemowlakiem, a w niektórych odcinkach Joshua żyje jak Finn jest już starszy.

Ciekawostki

  • Został zaatakowany przez Demona.
  • Zawsze powtarzał Jake'owi, żeby nie był mięczakiem.
  • Wybudował loch, który w większej części przeznaczony dla Finna, by nie został mięczakiem.
  • W odcinku Joshua i Margaret dowiadujemy się, że to tak naprawdę on urodził Jake'a.
  • On i jego żona mają odwrotne osobowości. Ona jest nadopiekuńcza, a on z kolei namawia dzieci do niebezpiecznej walki.
  • Nosi kapelusz ponieważ ma tam bliznę.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki