Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Klucznik

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Klucznik
Krucznik.jpg
Imię: Klucznik
Wiek: Nieznany
Gatunek: Nieznany
Zawód: Lekcje o przyjaźni
Rodzina: Nieznana

Klucznik to postać, która pojawiła się po raz pierwszy i ostatni w odcinku "Brakujący element". 

Historia

Klucznik w odcinku "Brakujący element" ukradł rzeczy głównym bohaterom - Finn'owiJake'owiKrólewnie Balonowej i BMO. Zabrał pukiel włosów Królewny Finn'owi, szczęśliwy kocyk Jake'a, koszulkę Balonowej, którą dostała od Marceliny, oraz Kontroler BMO. Zamknął się na odludziu w drzwiach, które otwierają się, gdy usłyszą szczerą piosenkę. Marcelina próbowała je otworzyć, sprowokowana przez Balonową i z pewnością by się jej udało, ale rozproszyła się. Twierdziła, że to przez nią. Wszyscy rozeszli się w złym humorze, oprócz Finna. On został i śpiewał o swoich uczuciach. W trakcie jego śpiewu wszyscy zeszli się z powrotem i wspólnie otworzyli drzwi. Klucznik siedział w środku i jadł kanapkę. Przyjaciele domyślili się, że chodziło mu o lekcję przyjaźni, ale mimo to, Klucznik został pobity. Wszyscy odzyskali swoje rzeczy, z wyjątkiem Marceliny. Finn zorientował się, że nie ona straciła żadnych rzeczy, lecz chciała spędzić z nimi trochę czasu. Zaprzeczała temu, gdyż najprawdopodobniej wstydziła się okazywania uczuć. Koniec końców chłopiec udowodnił, że wampirzyca chciała spędzić z nimi trochę czasu.

Umiejętności

Klucznik potrafi rzucać kluczami, którymi otwiera drzwi-portal. Kiedy przejdzie przez drzwi przenosi się w inne miejsce. Na przykład z Słodkiego Królestwa do domu Marceliny.

Ciekawostki

  • Klucznik próbując ukraść Marcelinie jej gitarę basową o mało nie zginął. Marcelina zamachnęła się na niego ostrzem gitary ale Klucznik odskoczył. Chciała go znowu uderzyć, ale otworzył drzwi - portal z których błysnęło światło i zaczęło ranić Marcelinę.
  • Klucznik ma podobną twarz do Klucznika z odcinka "Księgowidło".
  • Nie umie mówić, jedynie macha rękami i pomrukuje, zapewne dlatego że ma ściśniętą twarz.

Piosenki

Marceline - 'Bury you I'm just your problem.' MIX03:22

Marceline - 'Bury you I'm just your problem.' MIX

Piosenka Marceliny z odcinka.

Finn's song02:09

Finn's song

Piosenka, która otworzyła drzwi.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki