Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Kociak

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kot
Kot.png
Imię Kociak
Płeć Nieznana
Wiek 1-3 lata
Rasa Magiczne Koty
Rodzina Gienio (matka)

Kociak (ang. Kitten) to potomek Gienia. Pierwszy raz możemy je zobaczyć w odcinku Komnata Mrożonych Ostrzy. Okazuję się, że jest w pewnym stopniu magiczne zważając na jego narodziny, moc lewitacji i serduszko na czole. Ojciec jest nieznany. Dr Królewna powiedziała, że narodziny były "przerażajaco piękne". W odcinku Potworna narzeczona, Kociak pokazuje się podczas śpiewania piosenki przez Lodowego Króla do narzeczonej. W odcinku Królestwo Gieniów Kociak odgrywa ważną rolę we wspieraniu Gienia za pomocą wizji lasera.

Wygląd

Kociak jest całkowicie fioletowy (różowy kiedy świeci) i ma czerwone serce na czole, niebieskie oczy z dużymi czarnymi źrenicami, spiczaste uszy i puszysty ogon.

Umiejętności

Kociak potrafi lewitować, oprócz tego w odcinku Królestwo Gieniów widać jak podczas inwazji na Słodkie Królestwo kociak unosi się w górę i ostrzeliwuje mury laserami. Nie jest wiadome czy umie to od początku czy jest to sprawka demonicznego oka życzeń.

Ciekawostki

  • Kociak został zabrany przez Gienia podczas przeprowadzania inwazji na Słodkie Królestwo.
  • Kociak ostrzelał laserami mury zamku Słodkiego Królestwa.
  • Wykluł się z jajka, które zniósł Gienio.

Więcej w Fandom

Losowa wiki