Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Kometa Zmian

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Kometa Zmian
S6e24 Horned comet.png
Nazwa: Kometa zmian
Pochodzenie: Nieznane
Typ: Kometa
Kometa Zmian - To kometa która uderza w ziemie co tysiąc lat. W odcinku Evergreen i Astral Plane, okazuje się że kometa już wiele razy uderzyła w ziemie powodując jakieś zmiany.

Dawno temu, w czasach Evergreena, kometa pojawiła się znowu ale tym razem była zielona, i okazało się że gdy uderzy w ziemie to zabije wszystko, nawet żywioły. Czarodziej chciał zażegnać zagładzie tworząc specjalną magiczną koronę która spełni jego najskrytsze marzenie. Chociaż jego plan był doskonały to jednak zawiódł. Koronę dostał Gienio który w akcie nie poczytalności stanął się czarodziejem. Najprawdopodobniej właśnie ta kometa stworzyła Króla Złego i spowodowała zagładę na ziemi.

W nieznanym czasie później, żółte wcielenie komety pojawiło się i Orgalorg, okrutny kosmiczny tyran, próbował je zdobyć i pochłonąć jej potężną moc. Na szczęście Grob Gob Glob Grod zainterweniowali i pokonali Orgalorga zanim ten mógł zdobyć kometę. Gdy spadł na Ziemie, został zmieniony przez grawitacje w Gienia.

Następnym wcieleniem komety był Finn. Nie wiadomo, czy on był jednym z wcześniej widzianych komet czy zupełnie inną.

Tysiąc lat przed wydarzeniami z serialu na Ziemi wybuchł ogromny konflikt zbrojny, zwany Wielką Wojną Grzybów. W wojnie tej używano głównie broni atomowych, co spowodowało niewyobrażalne zniszczenia i prawie całkowite wymarcie gatunku ludzkiego, lecz co najgorsze, spowodowała powstanie Króla Złego. Nie wiadomo czy jakaś kometa miał związek z tymi wydarzeniami.

Gdy minęło kolejne 1000 lat od ostatniej komety, wydaje się że kolejna Kometa Zmian zmierza ku ziemi. Lecz tym razem pojawiła na torze Marsa. Prawidłowy kurs został zmieniony przez śmierć Grob Gob Glob Grod, a pod koniec odcinka okazało się że kometa to tak naprawdę statek kosmiczny Martina.

Jakiś czas później w stronę Ziemi leciała kolejna Kometa, tym razem prawdziwa. Wywołała silne poruszenie w Krainie Ooo, lecz kometą zainteresował się teraz, reaktywowany Orgalorg, a to oznaczało że wszechświatu grozi wielkie niebezpieczeństwo. Kosmicie w końcu udaje się pochłonąć kometę, ale Finn dzięki nowym umiejętnościom, szybko ją uwalnia, przytytym mocno raniąc Orgalorga. Kometa okazuje się być kosmicznym bytem. Daje ona pewną opcje Finnowi, albo zostanie na Ziemi razem ze swoimi przyjaciółmi, albo wyruszą z nią i być może stanie się Bogiem. Finn jednak odrzucił propozycje, argumentując że Ziemia to jego miejsce. Martin za to ruszył z kometą i zniknął razem z nią w ciemnościach kosmosu.

CiekawostkiEdytuj

  • Kometa może być nawiązaniem do mitycznej planety Nibiru. Planeta ta ma według mitów co 3600 lat powracać w okolice Ziemi i powodować olbrzymie zmiany(m.in. zmiany klimatu). Kolejnym nawiązaniem do mitycznej planety może być to, że Nibiru podobnie jak kometa ma posiadać coś w rodzaju warkoczu kometarnego.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki