Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Król Robaków

1440stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Król Robaków
Robal.png
Imię: Król Robaków
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Robak
Zajęcie/Praca: Król
Rodzina: Nieznana

Król Robaków to wielki zielony robak. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Eksmisja.

Historia

Król robaków pod koniec odcinka Eksmisja wyszedł z drzewa i zahipnotyzował Finna i Jake'a karząc im go przytulić. Potem pojawił się w odcinku Król Robak gdzie Finn musiał zniszczyć go, inaczej na zawsze pozostałby we śnie. Finn, jak mu się zdawało zniszczył króla, lecz okazało się, że on zmienił się w Jake'a. Nasz bohater przypomniał sobie słowa Jake'a: "Jeśli wypełnisz sen podświadomym lękiem to wszystko się zawali" i tak właśnie zrobił wypełniał swoimi lękami sen, aż król robaków zaczął słabnąć i starzeć się w zastraszającym tempie. Po pokonaniu wielkiego robaka, Finn obudził się i widział jak król opuszcza ich dom. Jego dalsze losy są nieznane.

Wygląd

Król robaków wygląda jak każdy inny robak, różni go tylko olbrzymi wzrost. Jest większy nawet od człowieka.(prawdopodobnie ma ponad 2 metry) Jest on w zielone paski, różniące się od siebie odcieniami. Głowa tego robaka jest bardzo duża i okrągła. Na głowie ma jeden z atrybutów królewskich - koronę.

Umiejętności

Król Robaków potrafi zahipnotyzować osobę. Potrafi też wejść do cudzego snu, a jeśli się go nie pokona już nigdy się nie obudzi. Poza tym jest prawdopodobnie jedynym robakiem, który potrafi mówić po angielsku (dla nas po polsku).

Ciekawostki

  • Jest siódmym największym zagrożeniem dla Ooo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki