Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Król Walki

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Król Walki
Fightking.png
Imię: Król Walki
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Mroczny Szkielet
Zajęcie: Były gladiator i władca walki
Rodzina: Brak

Król Walki pojawił się w odcinku "Morituri Te Salutamus". Zachęcał Finna i Jake'a do wejścia na Arenę, aby okryć się wieczną chwałą. Chłopaki odmówili i odeszli. Po chwili jednak wrócili i celowo wpadli z zasadzkę. Musieli pokonać duchy gladiatorów aby wydostać się z kręgu areny. Po pierwszej rundzie zostali przeniesieni do podziemia gdzie obmyślili plan ucieczki. Jake miał przekopać się do lawy i wykuć hula-hop. Finn przemyślał wszystko i postanowił udawać że jest pod klątwą walki. Nie powiedział o tym Jake'owi który zrobił swoją piaskową podobiznę i zaczął kopać pod siebie. Finn zabrał piaskowego Jake'a i wyruszył na drugą rundę. Pokonał wszystkich przeciwników jakich napotkał i podszedł do Króla Walki po nagrodę w postaci gałązki. Pamiętając o planie, Finn z amokiem w oczach zjadł gałązkę i wrócił do podziemi. W trzeciej rundzie razem z piaskowym Jake'em pokonał wszystkich. Król Walki rozkazał mu zabić Jake'a. Finn rzucił się na piaskową rzeźbę i wbił w nią miecz. W tej samej chwili wyszedł prawdziwy Jake. Brat chciał się zmierzyć z prawdziwym i poprosił Króla o drugą rundę. Kiedy zaczęła się pomiędzy nimi walka, Jake ścisnął naszego bohatera swoim ciałem. Ten powiedział, że nie może go zabić. Dodał, że potrzebny mu będzie większy miecz. Król Walki rzucił mu swój miecz po czym chłopak go rozbił. Król Walki zginął po roztrzaskaniu miecza. Finn opowiedział Jake'owi o swoim planie i że było to specjalnie. Okazało się, że te duchy gladiatorów zostały na arenie uwięzione przez króla.

Wygląd

Król Walki Jest wysoką czarną istotą z zielonymi oczami (a raczej okiem) i garbem na plecach. Na ręce ma kuszę, drugą stracił w nieznany sposób (prawdopodobnie podczas walki). Nosi brązową koronę i szare szmaty na pasie. W pewnych miejscach jest owinięty bandażami. Przy łydce nosi pokrowiec i sztylet. Często ma przy sobie swój miecz. Na plecach ma także stary topór.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki