Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Król Wampirów

1441stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Król Wampirów
Vampire King.png
Imię: Król Wampirów
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Wampiry
Zajęcia/Praca: Nieznana
Król Wampirów to były wódz wampirów. On i jego trybunał to głowni antagoniści w mini serii Stakes.

Wygląd Edytuj

Vampire King jest wysokim, umięśnionym mężczyzną z zwierzęcymi częściami ciała. Nosi biały, dopasowany garnitur, czerwoną pelerynę i drewnianą koronę na głowie.

Po tym jak jego wampirza esencja została ekstraktowana, przez Bonnibel, zmienił się w dwie istoty: jego pierwotny wygląd - lew, a wampirza istota stała się Chmurowym Potworem, wyglądającym jak lew z długimi, cienkimi nogami i wężami wyrastającymi z jego głowy.

Osobowość Edytuj

Chociaż jest władcą wampirów, Król Wampirów jest dziwny i nieco ekscentryczny. Wydaje się lubić zwierzęta, i ma swoją krowę jako towarzysza.

Był bardzo mściwy i okrutny gdy Marcelina zabiła jego braci w przeszłości. Jako rodzaj kary i próbę kontynuowania jego gatunku, ugryzł Marcelinę a chwile później został przez nią zabity. Po jego powrocie, uważał że bycie Wampirem jest już nie opłacalne, a później wyraża chęć pozbycia się z jego żył wampirzej esencji. Nie dbał o swój trybunał i pozwolił każdemu z jego członków do działania na własną rękę.

Gdy jego Wampirzy duch został zmieniony w Chmurowego potwora, wydaje się być bezmyślny i pragnie tylko spożywać wszystko co napotka, włącznie z wampirami.

Zdolności Edytuj

Król Wampirów jest wodzem wampirów, co daje mu szeroki wachlarz zdolności.

  • Lewitacja - Podobnie jak Wariat i Marcelina, potrafi lewitować. Było to bardzo pomocne podczas walki, np. z Marceliną.
  • Telekineza - Jako jedyny z członków trybunału posiada tą umiejętność.
  • Hydrokineza - Potrafi manipulować wodą.
  • Telepatia - Umie odczytywać myśli innych.
  • Teleportacja - Król potrafił się teleportować na różne odległości.
  • Zmiana w wampira - Może zmieniać innych w wampiry.

Jako Mroczna Chmura:

  • Generowanie wiatrów - Mroczna Chmura potrafi stworzyć bardzo potężny wiatr
  • Zmiana w wampira - Gdy Marcelina go wchłania, ugryzł ją w szyją powozownie zmieniając ja w wampira.

Ciekawostki Edytuj

  • To właśnie on zmienił Marcelinę w wampira.
  • Gra na harmonijce w Wampirjada.
  • Ma takie same nogi jak Evergreen.

Więcej w Fandom

Losowa wiki