Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Król Zły (Odcinek)

1506stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Król Zły
1000px-The Lich Title Card-1-.jpg
odcinek 26, sezon 4
Oryginalny tytuł The Lich
Polski tytuł Król Zły
Premiera 22 października 2012 Ziemia.png

3 maja 2013 Polska.png

Poprzedni odcinek Pamiętam Cię
Następny odcinek Człowiek Finn (sezon 5)

Król Zły to dwudziesty szósty a zarazem ostatni odcinek czwartego sezonu oraz sto czwarty ogółem.

Fabuła

Finn miał Sen Śmierci, w którym Billy bardzo się czegoś bał. Chłopiec z psem udają się do idola. Billy pyta czy pomogą mu znaleźć wszystkie Magiczne Kamienie ukryte w koronach królewien i Lodowego Króla. Bohaterowie oczywiście się zgadzają. Kiedy przyszła pora na zabranie Kamienia Królewny Balonowej, ta rani przypadkowo Finna i uświadamia mu że Billy to tak naprawdę Król Zły. Pod koniec odcinka Zły podstępem zmusił Finna do roztrzaskania Księgowidła i utworzenia portalu do wymiaru w którym mieszka Prismo. Król Zły, Człowiek Finn i Pies Jake wchodzą do portalu.

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Ślimak

Ciekawostki

  • Bohaterowie mówią na Księgowidło "Enchiridion", czyli tak jak w wersji Angielskiej.
  • W śnie Finna przez ułamek sekundy możemy zauważyć jak Billy przemienia się w Króla Złego.
  • Scena w której Królewna Balonowa ucina nóżki ludzikom i przykleja je innym  w wersji polskiej została usunięta (ocenzurowana).
  • Na okładce odcinka w oczach Króla Złego można znaleźć skulonego Finna i Jake'a.
  • Aby wyświetliła się mapa wymiarów Billy mówi "Ex libeo canotur" co z łaciny znaczy Śpiewać z Książki.
  • Pierwotnie w tym odcinku Billy miał powiedzieć Finnowi że jego Ojciec żyje. Zrezygnowano jednak z tego pomysłu. Mówi mu o tym w odcinku Lista Billego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki