Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Król Zły (Odcinek)

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Król Zły
1000px-The Lich Title Card-1-.jpg
odcinek 26, sezon 4
Oryginalny tytuł The Lich
Polski tytuł Król Zły
Premiera 22 października 2012 Ziemia.png

3 maja 2013 Polska.png

Poprzedni odcinek Pamiętam Cię
Następny odcinek Człowiek Finn (sezon 5)

"Król Zły" to dwudziesty szósty odcinek czwartego sezonu (ostatni odcinek tego sezonu) oraz sto czwarty ogółem.

Fabuła

Finn miał Sen Śmierci, w którym Billy bardzo się czegoś bał. Chłopiec z psem udają się do idola. Billy pyta czy pomogą mu znaleźć wszystkie Magiczne Kamienie ukryte w koronach królewien i Lodowego Króla. Bohaterowie oczywiście się zgadzają. Kiedy przyszła pora na zabranie Kamienia Królewny Balonowej, ta rani przypadkowo Finna i uświadamia mu że Billy to tak naprawdę Król Zły. Pod koniec odcinka Zły podstępem zmusił Finna do roztrzaskania Księgowidła i utworzenia portalu do wymiaru w którym mieszka Prismo. Król Zły, Człowiek Finn i Pies Jake wchodzą do portalu.

Bohaterowie

Główni

Drugoplanowi

Ślimak

Ciekawostki

  • Bohaterowie mówią na Księgowidło "Enchiridion", czyli tak jak w wersji Angielskiej.
  • W śnie Finna przez ułamek sekundy możemy zauważyć jak Billy przemienia się w Króla Złego.
  • Scena w której Królewna Balonowa ucina nóżki ludzikom i przykleja je innym  w wersji polskiej została usunięta (ocenzurowana).
  • Na okładce odcinka w oczach Króla Złego można znaleźć skulonego Finna i Jake'a.
  • Aby wyswietliła sie mapa wymiarów Billy mówi "Ex libeo canotur" co z łaciny znaczy Śpiewać z Książki.
  • Pierwotnie w tym odcinku Billy miał powiedzieć Finnowi że jego Ojciec żyje. Zrezygnowano jednak z tego pomysłu. Mówi mu o tym w odcinku Lista Billego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki