Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królestwo Goblinów

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Królestwo Goblinów
Krolestwo Goblinow.jpg
Królestwo Goblinów
Nazwa: Królestwo Goblinów
Ustrój: Monarchia Absolutna(Najpewniej)
Władca: Cichy Dan
Mieszkańcy: Cichy Dan
Gobliny
Lokalizacja: Kraina Ooo

Królestwo Goblinów - to królestwo w Krainie Ooo rządzone (do czasów króla goblinów Finna, nie wiadomo czy w przeszłości się coś takiego zdarzyło) i zamieszkałe przez Gobliny.

Historia

  • Rządy króla goblinów Ksergioka - Rządy Ksergioka były okrutnym czasem dla królestwa. Ksergiok bił po tyłku każdego goblina. Nieważne czy był mieszczaninem, czy dworzaninem. Władca również wykorzystywał poddanych. Został on jednak obalony przez Finna i Jake'a.
  • Rządy króla goblinów Finna - Rządy Finna były o tyle dobre, że Finn nie bił i nie wykorzystywał goblinów. Jednak nie był to wymarzony król goblinów, wolał wiele rzeczy robić sam i chciał osobiście uczestniczyć w walce z uzurpatorem Ksergiokiem. Koniec końców, Finn zrezygnował z korony na rzecz Cichego Dana.
  • Rządy króla goblinów Cichego Dana - Gobliny dostały w końcu swojego wymarzonego króla, tak jak chcieli Cichy Dan nie robił zbyt wiele sam więc mogli to robić za niego. Jego późniejsze rządy są nieznane. Nie wiadomo też czy gobliny odkryły iż nie jest on Finnem.

Kultura

Goblińska kultura jest bardzo dziwna dla mieszkańców z zewnątrz, ponieważ korona ma znaczenie najwyższe, ale królowi nie wolno samemu jeść, uczestniczyć na wojnach itp. itd. Poza tym nie wiele wiadomo o poematach, sztuce czy języku goblińskim, a ich ubiór to zazwyczaj obdarte szaty, bandaże czy łachmany. Co do szlachty to nie jest pewne czy w królestwie istnieje taka klasa społeczna.

Mieszkańcy

Rola Mieszkańców

Stanowią większą część społeczeństwa. Potrzebują króla ponieważ gdy go nie mają demolują wszystko wokół.

Królewski doradca. Towarzyszy cały czas królowi i wykonuje za niego wiele czynności, jak np. mielenie, mycie zębów, czy wygłaszanie przemówień. Zna cały królewski kodeks na pamięć.

Kiedyś był pomocnikiem w zamku. Wykonwał takie czynnośći jak otwieranie bramy, czy przekrajanie królewskiego łóżka na pół. Aktualny król.

Zwierzęta nie wpływają na królestwo. Jedyne co robiły to to, że gdy Jake i Finn zasypiali obłaziły ich.

Goblin, który był kiedyś królem, ale znęcał się nad poddanymi i obalili go dwaj bohaterowie. Jest czarodziejem i czasem podejmuje próby ponownego dostania się na tron.

Ważne Miejsca 

Znaczenie korony

Korona ma tu znaczenie absolutne, jednak królowi nie wolno robić rzeczy podstawowych jak np jedzenie czy przeżuwanie. Wszystko za króla robi królewski doradca Gumek Jedynym znanym królem, który się przeciwstawiał tradycji i robił to, co dla króla było zabronione był Finn. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki