Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Śniadanie

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Królewna Śniadanie
Królewna Śniadania.png
Imię: Królewna Śniadanie
Płeć: Kobieta
Wiek: Nieznany
Zajęcie: Królewna
Rodzina: Królewna Tost (siostra)

Królewna Strudel (młodsza siostra)

Królewna Śniadanie (ang. Breakfast Princess) - bardzo często jest pokazywana z Królewną Tost, która jest jej siostrą. Po raz pierwszy pojawiła sie w odcinku Zabójca. Była często odwiedzana przez Lodowego Króla, który próbował zdobyć jej serce eliksirem miłości, a później miodem. Kiedy Lodowy Król próbował po raz kolejny wkraść się do jej sypialni zadzwoniła po Finna i Jake'a, którzy po chwili dali szlaban Królowi. Pojawiła się również w odcinku Breezy, na imprezie Królewny Balonowej. Królewna Śniadanie dostaje swoją pierwszą główną rolę w odcinku Princess Day, gdzie prowadzi tytułowy dzień księżniczki.

Wygląd

Królewna Śniadanie jest zrobiona, jak sama nazwa wskazuje, z jedzenia. Ma żółtą skórę i białe włosy sięgające do ramion, przez co jej głowa przypomina sadzone jajko. Jej sukienka zakłada się z tostów z masłem, naleśnika jako spódnicy i kawałka bekonu jako paska. Na głowie ma kilka plastrów bekonu, które pełnią role korony. Na nogach nosi buty z jajek.  

Ciekawostki

  • Królewna Śniadanie początkowo miała mieć proste włosy, frędzle z przodu i długie kolczyki z bekonu.
  • Strasznie przynudzała królewny swoją przemową.
  • Nie lubi wybryków i kawałów.
  • Zdaniem Marceliny nie ma gustu muzycznego.
  • Została potrącona samochodem przez KGK.
  • Ma dwie siostry.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki