Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Królewna Żółw

1497stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Królewna Żółw
Turtle princess.png
Imię: Królewna Żółw
Wiek: Nieznany
Płeć: Kobieta
Rasa: Żółwie
Rodzina: Nieznana
Zajęcia/Praca: Kierowniczka Biblioteki
Królewna Żółw jest królewną i zarazem kierowniczką biblioteki w Ooo.

Rola w odcinkach

Pierwszy raz wystąpiła w odcinku "Więźniowie Miłości", w wyobraźni Lodowego Króla. W "Wierność królowi" była jedną z wielu księżniczek chcących go poślubić, a w "Prawdziwy Finn" musiała wyprosić bohatera tytułowego z biblioteki, bo robił za duży hałas. W "Papierowy Piotr" widziała Finna bez koszulki, po czym się zarumieniła i odeszła. W "Miłosne marzenie" irytuje ją zachowanie SłoniczkiPana Świni. Poprosiła KGK, by napisała książkę o podrywaniu facetów, a gdy ją dostała powiedziała, że jest inna, niż się spodziewała.

Wygląd

Królewna wygląda jak żółw. Ma jasnozieloną skórę, skorupę w innych odcieniach tego koloru i średniej długości blond włosy. Jej oczy prawie zawsze wyglądają na zamknięte. W przeciwieństwie do normalnych żółwi, ma długie, chude ręce i nogi. Nie nosi ubrań, gdyż zastępuje je jej skorupa. Na głowie prawie zawsze ma dużą, zieloną koronę.

Osobowość

Nie przepada za hałasem, jest dość nieśmiała i wstydliwa, widać to po jej reakcji, gdy zobaczyła Finna bez koszulki.

Ciekawostki

  • Jej pokój jest wypełniony książkami.
  • Posiada swojego odpowiednika w opowieściach Lodowego Króla - Księcia Żółwia.
  • Jej bliską przyjaciółką jest KGK.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki